Angelo Badalamenti - Holy Smoke (1999)

Score
Label: Milan

1. Neil Diamond - Holly Holy (4:30)
  2. Betrayal of Ruth (2:28)
  3. Love Journey (3:25)
  4. Moonrise (2:18)
  5. Kiss All Around It (1:57)
  6. Waiting, Reaching, Seeking (3:54)
  7. Waltz in the Desert (2:14)
  8. Snappy Lipstick (2:09)
  9. Hallucination (2:12)
  10. The Angels - I Put a Spell on You (4:02)
  11. The Celebration (2:47)
  12. Montage Finale (4:56)
  13. Annie Lennox - Primitive (4:19)
  14. Maya, Mayi, Ma (6:50)
Prachthoes!

avatar van Simon Smith
net aangeschaft, maar t blijkt een promo te zijn, met minder nummers op het hoesje vermeld, maar gelukkig wel op de cd , merk ik net

neo (crew)
Zou geen probleem mogen zijn als alles van Badalamenti, zoals op de officiële Milan cd, erop staat. Dat is helaas niet het geval.

avatar van Simon Smith
Huh? Ik bedoelde dat de nummers niet op het hoesje vermeld staan, maar op de cd staan toch alle nummers zoals hierboven vermeld. Dan heb ik toch wel alles?

neo (crew)
De echte promo telt maar 8 tracks, allemaal van Badalamenti.

avatar van thomzi50
Vind de score wat tegenvallen. De Badalamenti nummers zijn veelal aardig maar kunnen niet tippen aan zijn werk voor David Lynch, en de niet-Badalamenti nummers vind ik ronduit vreselijk. 3*