Luciano - Fabric 41 (2008)

Zwitserland
Electronic / Dance
Label: Fabric

1. Rhadoo - Slagare (1:26)
  2. Brothers' Vibe - El Baile [Acapella] (2:49)
  3. D'Julz - Yo Momo (2:35)
  4. Los Updates - Getting Late [Luciano's Getting Late Remix] (6:39)

met Luciano

5. Reboot - Be Tougher (3:12)
  6. Alex Picone - Floppy (4:24)
  7. Sety - Mogane [Guillaume & the Coutu Dumonts Remix] (4:13)
  8. Johnny D - Orbitalife (7:51)
  9. Julien Jabre - Jungle Beatz (2:31)
  10. M83 - In Church (4:41)
  11. Kevin Saunderson - Good Love [Luciano's Good Love Remix] (6:57)

met Inner City

12. Phuture - Rise from Your Grave [Tiefschwarz Remix] (3:19)
  13. Galluzzi en Schneider - Albertino (5:29)
  14. D'Julz - So You Know (5:10)
  15. Kenny Larkin - You Are.... [Original Mix] (4:59)
  16. Chymera - Arabesque (8:32)
avatar van Goodfella
Wanneer Fabric op de minimalicioustour gaat is 't meestal érg lekker. Mooi tropisch plaatje met een fijne balans tussen hitjes (D'Julz, Johnny D, Schneider) en toffe eigen dingen.

It's getting late ... for kicks ... (verboden te draaien vóór zes uur 's ochtends)

Fabric is goed bezig te laatste tijd, ben ook wel benieuwd naar de volgende editie van Ame.

tuktak
jaja, hij staat vol hitjes, maar wat geeft het. luciano weet er wel een lekkere mix te brouwen, met een fijne opbouw en toch wel een leuke platenkeuze. vooral een beetje opbouw en structuur is waar 90% van alle djs in de wereld tegenwoordig geen kaas meer van lijken te hebben gegeten. dus ik ben misschien ook wel wat sneller tevreden tegenwoordig.

avatar van gherdt
Dat is nog eens wakker worden op de zaterdagochtend! Warmbloedige mix die steeds verder de hoogte in gaat, vooral van het einde ben ik erg onder de indruk. Mijn techno-obsessie leek de laatste tijd wat te verslappen maar door dit soort plaatjes merk ik dat de geimplanteerde technobutton in mijn hersenschors nog niet aan slijtage onderhevig is. Ik begin met 4 sterren, kan zo meer worden.....

Lukk0
Erg lekkere mix is dit toch hoor. Een hoop hitjes die dus lekker bekend aandoen, en dat op een hele strakke manier in elkaar gedraaid. Bouwt lekker op en is eigenlijk gewoon een klein feestje. Deze wil ik eigenlijk wel een keer horen als ik om vijf uur thuiskom van het stappen, of nog beter, laat op de avond tijdens het stappen.