Michelle Williams - Unexpected (2008)

R&B
Label: Columbia

1. Unexpected Intro (0:44)
  2. Hello Heartbreak (4:08)
  3. We Break the Dawn (3:54)
  4. Lucky Girl Interlude / Lucky Girl (3:52)
  5. The Greatest (3:32)
  6. Till the End of the World (3:10)
  7. Private Party (3:36)
  8. Hungover (3:32)
  9. We Break the Dawn (Part 2) (4:22)

met Flo Rida

10. Stop This Car (3:58)
  11. Unexpected (3:38)
  12. Thank U (3:48)
  13. Too Young for Love (3:58)
  14. Sick of It * (3:53)
Ik kijk uit naar dit album

Baltasound
Illogical schreef:
Ik kijk uit naar dit album

Ik kijk uit VOOR dit album

avatar van Brucas
Dit is echt een goed album, hij is al gelekt!

Punten komen later!

Net gelekt idd!
ik ga hem zo beluisteren en dan deel ik mijn stem uit

avatar van musicman13
vet!! kan niet wachten

avatar van Ericos
Erg leuk album. Mooie ballades en heerlijk uptempo! Deze stijl past Michelle Williams veel beter dan haar vorige 2 albums.

Dit album krijgt van mij een dik verdiende 4 sterren! Ben er erg van onder de indruk.

Ben erg benieuwd!!

Lekker album. Wel k*t voor haar dat ie al zo snel gelekt is, terwijl hij is de VS pas op 7 oktober uitkomt. Ik ben ook bang dat ie daar zal floppen. Jammer, want er staan veel lekkere nummers op, zoals 'Stop this car', 'Unexpected', 'The greatest', 'Hello Heartbreak' en 'Thank u'. Ook de afsluiter is leuk. 3,5*