Shwayze - Shwayze (2008)

Label: Geffen

1. Roamin' (3:36)
  2. Lazy Days (3:37)
  3. Corona and Lime (3:56)
  4. Buzzin' (3:32)
  5. Don't Be Shy (3:08)
  6. Hollywood (4:17)
  7. Polaroid (4:46)
  8. James Brown Is Dead (3:14)
  9. Lost My Mind (3:21)
  10. Mary Jane (3:48)
  11. Lazy Susan (3:56)
  12. Flashlight (4:30)

met Dave Navarro

13. [Untitled] * (3:20)
avatar van Chuck Taylor
Buzzin' is een superb nummer. Onbekende artiest voor mij, ik houd deze cd in mijn achterhoofd.

avatar van jelmer19
Heeh! leuk nummertje idd. Is deze al gelekt?

Zelfde geld voor Corona and Lime

tuktak
haha nou ga hier maar niet op wachten, baggerplaat. 0 variatie op een flutthema. buzzin is leuk voor een keertje maar gaat je daarna de strot uithangen, de rest lukt dat al eerder. het is een kruising van jack johnson en de fun lovin criminals, en dan gewoon slecht en inspiratieloos.

avatar van Chuck Taylor
Je hebt inderdaad gelijkt, Buzzin' moet je niet te vaak luisteren

avatar van RestLove
Het is leuk, meer niet...Hier moet je in ieder geval geen euro's aan uitgeven

Buzzin' leuk lied. Maar dat is ook wel het enige nummer die ik echt leuk vind.

2 sterren .

avatar van Josje
heerlyk

avatar van De Daniël
Mooie hoes.

Over de muziek: normaal trek ik hiphop niet zo, maar dit vind ik wel erg relaxt klinken hoor. Ook al bruisen de nummers dan niet over van de inspiratie, toch leuk.