Basshunter - Now You're Gone (2008)

Alternatieve titel: The Album

Zweden
Dance
Label: Warner Bros.

1. Now You're Gone (2:40)

met DJ Mental Theo’s Bazzheadz

2. All I Ever Wanted (2:56)
  3. Please Don't Go (2:48)
  4. I Miss You (3:45)
  5. Angel in the Night (3:21)
  6. In Her Eyes (3:12)
  11. Bass Creator (5:00)
  12. Russia Privet (4:03)
  13. Boten Anna (3:27)
  14. Dota (3:20)
  15. Now You're Gone [Fonzerelli Edit] (3:14)

met DJ Mental Theo’s Bazzheadz

16. All I Ever Wanted [Wideboys Electro Edit] (2:34)
avatar van Urbanoetang
Dit kan niet mislukken: Zweden haar grootste dance-artiest bundelt zijn krachten met onze eigen Mental Theo, wat zorgt voor een grote verandering. Onlangs is er ook een origineel vervolg op dit nummer. Niet alleen dat, maar ook staan de 2 hits van het vorige album er gewoon weer op!

avatar van NewYorkCityLight
Jah, een beetje overdreven. En niet alleen staan Dota en Boten Anna hierop ze zijn ook beide in een nieuwe jasje gestoken als All I Ever Wanted en Now You're Gone, ben beniewd of al die andere nummers ook gewoon stiekem die oude hits zijn.

avatar van Obscure Thing
geniaal om op zon manier geld te verdienen, 1 nummer met 20 vervolgen!!

Thekillers87327
Nostalgie, nostalgie, nostalgie.
Nummers om te draaien als je dronken bent. Het grappige is dat ze dan niet eens zo slecht klinken, en zonder bier wil ik heel soms ook nog dit opzetten
Lijkt allemaal op elkaar en voor de nostalgie 3 sterren!