WC Experience - Watt 'N Balle (2004)

Label: That's

1. Watt'n Balle (1:33)
  2. Oonzen Ad (3:40)
  3. Maag Ik Hier Rooke (2:26)
  4. Plaankgas (3:49)
  5. Goeiendag Mien (3:54)
  6. Jij Wekt de Impressie (3:48)
  7. Dikke Kraige (2:52)
  8. Keetje van D'n Bouw (2:57)
  9. Ik Gras Ut Maai (2:32)
  10. Grieks Stuk Lievelingsvlees (3:50)
  11. That Feels Godsakkers Good (2:49)
  12. Tandarts (4:25)
  13. Sytske (3:30)
  14. Elleboogewerk (3:04)
  15. 30 Bier Geleeje (6:22)
Echt een fantastisch album!

Misschien wel de beste van dun WC

Maar ff een vraagje, weet iemand welke (3) nummers covers zijn?

ik heb inmiddels ontdekt dat "Grieks Stuk Lievelingsvlees" ook een cover is, al heb ik geen idee wat het origineel is. Wie weet welk nummer ook nog een cover is?

Het klink best leuk en de teksten zijn grappig. Verder bepaald niet hoogstaand of serieus te nemen. Leuk om in de auto te beluisteren onderweg naar een feestje..

avatar van Witch-king
Volgens mij is het nummer "30 bier geleeje" ook een cover, maar ik weet niet van welk nummer, een vriend van mij denkt een carnavalsnummer. Als je "30 bier geleeje" helemaal uit laat lopen, kom je nog wel een stukje tegen van het nummer "Even aan m'n moeder vragen" van Bloem.

avatar van dudehere
Deze cd bevat toch wel leuke en grappige nummers. Niet gedacht.

avatar van Fets
Ynst schreef:

The Proclaimers - (I would walk) 500 miles

SSS
Voor de coverzoekers, er komt 31 mei een nieuw album uit, ik ga vrijdag naar een WCE concert!