Kevin Coyne - Pøliticz (1982)

Label: Cherry Red

1. Your Holiness (3:12)
  2. Liberation (4:17)
  3. Fun Flesh (6:56)
  4. Flashing Back (3:31)
  5. Tell the Truth (4:06)
  6. Banzai (4:32)
  7. Poisoning You (4:06)
  8. Magnolia Street (3:48)
  9. I've Got the Photographs (2:57)
avatar van peerhendriks
Mooi!!!!

avatar van AdrieMeijer
Zeer matig! Enkele nummers gaan gebukt onder irritant keyboard-gebliep (wat was dat toch afzien in de 80-er jaren, blij dat het voorbij is) en alleen het openingsnummer is van het hoge niveau dat we van Kevin mogen verwachten.

avatar van Tupelo
Kant 1, de eerste 4 nummers zijn prima - die zouden ook nog op Pointing The Finger gepast hebben. 3,5 a 4 sterren voor kant 1... Maar dan komt de ellende, de electronica wordt van stal gehaald op kant 2 en die is een stuk minder.

avatar van saxotoon
ach die Kevin. Menig hedendaags singersongwriter zou een fractie van zijn zeggingskracht moeten hebben, dat zou de muziekscene een stuk aangenamer maken.

kuifenco
ben een fan maar deze worp is mager door de b-kant. die hoes kan ik wél goed gebruiken deze plaat is overigens samen met 'pointing the finger' op één cd uitgebracht. koopje. goed label trouwens.

Best interessant. Coyne in een ander muzikaal landschap. Hij zou een goede rapper kunnen zijn.