Ott - Skylon (2008)

Electronic
Label: Twisted

1. From Trunch to Stromness (11:58)
  2. The Queen of All Everything (7:52)
  3. Rogue Bagel (8:28)
  4. Daisies and Rubies (10:18)
  5. Signals from Bob (7:47)
  6. 382 Seaside (6:44)
  7. Roflcopter (7:21)
  8. A Shower of Sparks (9:01)
The queen of all everything is mijn inziens de beste track van dit album. Het album luistert heerlijk weg.

Ozric Spacefolk
Dat je zo op je oude leeftijd nog eens fan van een artiest kan worden.

Maar Ott heeft me bij me kladden. Ik kende Mir al een tijdje, en die plaat vond ik te gek. Ook een aantal remixen van Ott hebben me erg kunnen plezieren.

Maar deze downtempo/chill/ambient plaat is wel echt ontzettend mooi. Elke songs klopt gewoonweg. Het samplen van liveinstrumenten werkt ook erg aardig.

Ozric Spacefolk
Als deze plaat nou nog door 10 users ontdekt wordt en die geven ook zo'n hoge score dan schiet deze plaat zo de toplijsten in.

avatar van MisterRob
Prachtig album , al is het alleen voor het magische nummer ''The Queen of All Everything'' . Met auto-tune en electronic kun je art creëren , dat is met dit nummer dan ook echt geslaagd. Een heerlijke journey vol ontspanning in een wereld die je helemaal zelf mag creëren .

avatar van Mssr Renard
MisterRob schreef:

Een prachtig album dat je maar een 2,5* geeft?