Original Silence - The Second Original Silence (2008)

Verenigde Staten / Zweden / Noorwegen / Nederland
Avant-Garde / Jazz
Label: Smalltown Supersound

1. Argument Left Hanging - Rubber Cement (7:34)
  2. A Sweeping Parade of Optimism - Blood Stream (22:23)
  3. High Trees & a Few Birds - the Doll's Reflection (18:31)
  4. Crepescular Refractions - Mystery Eye (8:24)
avatar van sluiswachter
leuk plaatje om de buren mee te pesten. De eerste indruk is dat alle ruimte die je in de nummers zou kunnen vinden dichtgesmeerd wordt met hectisch gefreak, wat ik dus wel jammer vind. Toch kan ik dit goed op hebben staan in een van mijn wat minder rustige buien.

Sietse
Ik vind het eigenlijk wel erg lekker. Lekker rommelige combinatie van jazz en noise.
Kan hier goed naar luisteren

avatar van sluiswachter
Luister er nooit meer naar, heeft geen blijvende indruk achtergelaten. Is allemaal vast wel heel knap gedaan en verantwoord, dus ik zal mijn complimenten nog maar even aan deze uitmuntende artiesten uitdelen. Dan is dit hoofdstuk voorlopig netjes afgesloten voor mij.