Murs & 9th Wonder - Sweet Lord (2008)

Label: Record Collection

8. Marry Me (2:05)
  9. Love the Way (3:16)
  10. Murs Inatra (3:31)
avatar van MJ_DA_MAN
Tegenvaller met de hoofdletter T. Murs doet het goed, maar dit zijn duidelijk 9th-beats die nog over waren, restjes dus. Nipte 3*.

avatar van Osiris Apis
Tegenvaller valt wel me. Na de 2e luisterbeurt was ik wel minder enthousiast.
En gelukkig niet van die beats met standaard 9th Wonder snare drum.

avatar van Stapler
Wat is een beat met een standaard 9th Wonder snare drum dan?
Daar ben ik wel benieuwd naar, heb je voorbeelden?

Ok thanks even checken

avatar van MJ_DA_MAN
Dan heb ik liever die standaard-beats van 9th.

lol

Relax
Hij zal wel blij zijn met het gemiddelde die Murs.

3:16 en het gemiddelde is nu 3,16.

Gekkenhuis
De plaat heeft wel een heel erg 9th Wonder geluid hoor, heel herkenbare producties. Alleen zijn ze soms erg matig.

Murs maakt in ieder geval wel een prima beurt op Sweet Lord.

avatar van P Jay
Osiris Apis schreef:
beats met standaard 9th Wonder snare drum.

De percussie is ook altijd voor mij een heikel punt bij 9th Wonder-producties. Zijn melodieën en samples hebben meestal veel gevoel maar dan doet hij dat allemaal teniet met zijn gevoelloze drums. Niet altijd, maar toch regelmatig...

avatar van Rhythm & Poetry
9th is niet meer wat hij geweest is, maar op dit album doet hij het zeker wel redelijk. Murs is gewoon een uitstekend MC met sterke teksten en dito flow. Mag hier graag naar luisteren maar niet te vaak.

avatar van j.b.b.l
Precies wat ik ervan verwachtte,matige producties met een goede Murs.Dacht ook meteen dat dit matig zou worden maar Murs weet het toch te dragen.Leuk voor 2 luisterbeurten maar niet meer.Een 3,5

avatar van hiphopisntdead
is dit een aanrader?
tenminste is het een beetje aan te horen
of is het net zo'n teleurstelling als the new danger van mos

D0dg3r
Die intro rockt toch wel de pan uit. Wat een beat is dat zeg.

avatar van hiphopmaster
De derde in de reeks van dit duo en iedere editie is weer wat minder. En dat is te wijten aan 9th Wonder, maar dat is geen nieuws meer.
Het is dan ook Murs die er voor zorgt dat dit nog wel te pruimen is. Maar muzikaal komt dit echt tekort en geef ik ook (als eerste) een onvoldoende aan Sweet Lord.

Rene1979
Kan niet wachten tot ik deze ook heb. Dan heb ik alledrie delen van de murs 9th wonder trilogie

avatar van MJ_DA_MAN
Met afstand de minste in de trilogie.

Rene1979
Mybe maar wel cool om te hebben... En zo de trilogie compleet origineel in de kast te hebben staan

avatar van MJ_DA_MAN
Zeker, en nu kan hij iig ook al niet meer erg tegenvallen .

Rene1979
heb hem nog nooit gehoord dus ben benieuwd

avatar van -marco-
Deze cd zijn maar 1000,- copies van gedrukt. Hetgeen door Murs en 9th bewust is gedaan, om er een hebbedingetje van te maken!!

Heb hem vandaag binnen gekregen en staat ook in de binnenzijde:

Limited edition, one out of a thousend copies.

Hoe vet!!

Oordeel komt later!

Rene1979
Ik heb deze nu ook origineel (bedankt Marco)
De intro is iig al erg vet.!

avatar van -marco-
Rene1979 schreef:
Ik heb deze nu ook origineel (bedankt Marco)
De intro is iig al erg vet.!

Geen dank, ja aankomende bestelling klop ik wel bij je aan!!!

Sweet Lord is aardig, maar niet meer dan dat. Album gaat goed van start, met name de intro is geweldig, maar album zwakt na verloop toch wat af.
Jammer, maar ondanks dat geen slecht album.

Rene1979
Ik vind dit toch wel een leuk album. Moet toegeven dat 9th wonder een stuk minder zijn best heeft gedaan. Al met al dan toch nog een 3.5

Aardig album, maar een beetje veel van hetzelfde. Are You Ready? en Love the Way zijn mijn favorieten tot nu toe. Moet wel zeggen dat ik dat intro echt verschrikkelijk irritant vind. Volgende keer skip ik die.