Westside Connection - Terrorist Threats (2003)

Label: Priority

1. A Threat to the World (1:14)
  2. Call 9-1-1 (3:44)
  3. Potential Victems (3:02)
  4. Gangsta Nation (4:53)

met Nate Dogg

5. Get Ignit (4:11)
  6. Pimp the System (4:45)

met Butch Cassidy

7. Don't Get Outta Pocket (3:51)

met K-Mac

8. Izm (4:05)
  9. So Many Rappers in Love (4:13)
  10. Lights Out (3:43)

met Knoc-Turn'al

11. Bangin' at the Party (3:12)

met The Hood

12. You Gotta Have Heart (3:52)
  13. Terrorist Threat (2:28)
  14. Superstar (Double Murder=Double Platinum) (4:14)
Westside connection : terrorist threats ****

Pompende beats , ice cube in topvorm en goede productie in algemeen ---> 4*

avatar van thomzi50
Waarom is dat bericht al in 2004 geplaatst en is er nog steeds niet gestemd, Sn@ke? Ik vind het album matig, maar door enkele hoogtepuntjes waarvan't beste het heerlijke Gangsta Nation met Nate Dogg is, krijgt het 3*

avatar van Gyzzz
Niet echt erg goed. 2,5*

eazyfan
goed album met leuke beats en goeie teksten ice cube mack10 en wc op een van hun best in heb iets ontdekt Ice is beter als hij in groep in in plaats van alleen

avatar van T.O.
Ze kunnen wel goed boos kijken in ieder geval

Marcel²
sn@ke schreef:
Westside connection : terrorist threats ****

Pompende beats , ice cube in topvorm en goede productie in algemeen ---> 4*

Mee eens, hoef niets meer te zeggen verder.

eazyfan
nouja ik weet nog toen ik deze cd kochte.ik had een paar dagen ervoor mijn 1ste cd ooit gekocht en dat was Get Rich Or Die Tryin en ik wou nog iets kopen (ik was tevreden met Get Rich Or Die Tryin en ben dat nu nog altijd).nouja ik zag deze op een rommelmarkt en ik had denk ik ergens eens iets gehoort ocer Westside Connection en ik vond de cover cool dus kocht ik de cd voor zo'n 3 euro ofzo.de eesrste keer dat ik hem beluisterde was ik tog wel een beetje teleur gesteld.(kwam omdat ik die van 50 beetje beter vond)maar ja een maand later ofzo luisterde ik hem weer vond al een paar trax goed.nog een maand later luister ik hem opnieuw en dan heb ik hem zeker weken aan een stuk geluistert die cd is dope maar dan egt goed en persoonlijk vind ik Get Ignit de beste.nouja nu vind ik hem ook beter dan Get Rich Or Die Tryin en nog steeds een van mijn favo-cd's.
WestCoast-Klassieker

Achja, wat kun je doen. Mack 10 was weer eens blut dus klopte hij bij Cube & WC aan om weer eens een WSCG album te maken.
Cube doet hier z'n werk op de automatische piloot. Waarschijnlijk had hij het veels te druk met z'n nieuwe movies. WC steelt hier wel de show. Met zijn aparte flow dropt hij een paar rauwe teksten. En Mack 10? Tjah, die is gewoon Mack 10, slaapverwekkend en met een en dezelfde toon zijn teksten opdreunend.

Sorry Mack je hebt helaas geen gelijk:
"It must be a hit with Nate Dogg sigin on it"
want zelfs Nate kan dit niet redden.

Ze hadden het bij 1 album moeten laten, want dat is gewoon een klassieker. En hiermee doen ze de groep geen eer aan.

eazyfan
ja ik vind deze ook wat minder, ik verlaag toch effe naar 3.5* die eerste is idd veel beter .

JyG
Gezien de artiesten die hieraan hebben meegewerkt is het een grote flop geworden. Dit had veel beter gekund.

Marcel Jongeneel schreef:

Mee eens, hoef niets meer te zeggen verder.

Precies Nummer 5 vind ik één van de besten.

eazyfan
Intussen verlaagd naar 2,5*, paar aardige tracks maar het geheel is niet zo erg goed, wel leuk om nog eens mijn oude berichten te herlezen

avatar van -marco-
net gelezen:

( Gerucht )

The game gaat mogelijk mack 10 vervangen bij de westside connection.

Persoonlijk niet zo blij mee!!!!

avatar van Jorge-E
Ik heb gehoord dat het niet waar was, maar dan in een interview met Ice Cube deed Cube er heel geheimzinnig over.

Ik zou zelf liefst Mack 10 terug zien

avatar van Jorge-E
Ongeloofelijk wat voor een lage score dit album heeft.
Geweldige liedjes en Gangsta Nation is gewoon super.

Mezelf
Duidelijk een zeer geslaagd project van de drie heren. Keiharde producties galmen uit de speakers met over het algemeen goede teksten. De 3 leden van Westside Connection zijn ook de enigen die hier en daar een passend R&B refrein gebruiken in hun nummers maar wel een track als So Many Rappers In Love maken. Schitterend.

Nate Dogg is weer ouderwets in vorm en Butch Cassidy komt hier ook goed uit de verf. Toppertje van deze cd vind ik toch wel de laatste track. Mooie afsluiter!

avatar van Plakband
Consider this an invitation, to my gangsta nation!

Wat heb ik dat nummer destijds vaak geluisterd zeg, jeetje. Misschien wordt het tijd om het album in zijn geheel te luisteren, nu ik toch weer in de sfeer ben en Gangsta Nation op repeat heb staan

avatar van KILLERBEE99
Paar erg leuke tracks, de rest is niet veel aan.

avatar van Nr.4
Vermakelijke plaat, stuk minder dan Bow Down waar zowel de beats als de raps toffer waren. Toch wel leuke herinneringen aan dit album omdat ik met wat vrienden deze release van tevoren kansloos overdreven zat op te hypen. Die Westside overname dreiging van dit trio vind ik wel amusant, Call 911 en Gangsta Nation zijn m'n favoriete tracks.