Rene Froger - Walls of Emotion (1994)

Label: Dino

1. Walls of Emotion Theme (Prologue) (0:52)
  2. Thunder in My Heart (3:39)
  3. I Couldn't Stay Away (3:51)
  4. For a Date with You (4:14)
  5. Here in My Heart (4:32)
  6. Can U Feel It (4:45)
  7. What a Woman Can Do (4:15)
  8. Blinded by Your Beauty (Fashion Doll) (4:48)
  9. Save a Room in Your Heart for Me (4:19)
  10. Do You Make Love the Way You Look (4:34)
  11. Why Goodbye (4:27)
  12. Reprise: Why Goodbye (Epilogue) (1:13)
0,5
Wat je al niet tegenkomt als je eens struint door de platenkast van je partner. Helaas heb ik er ook wel naar moeten luisteren. Vind het niks, en gelukkig verdwijnt ie ook nooit meer in de cd-speler.
Ik krijg bij Rene Froger altijd associaties van getoupeerde, blonde dames van middelbare leeftijd, maar die categorie kan toch zeker niet een hele Kuip vullen ???

avatar van Kos
Kos
Makkelijk, zelfs vijf keer

De titels van die nummers ook?

0,5
Wat een arrogante grachtenkwal is die Froger en zijn liedjes zijn niet eens leuk!

1,0
aERodynamIC schreef:

Allemachtig hoe herkenbaar.

avatar van kaztor
Mooi matje, Rene! Wel een jaartje of 10 te laat!

avatar van Dirigent
0,5
Ik vind Rene Froger niet zo'n geweldige zanger.
En vooral hier vind ik niets aan.

0.5*

avatar van FunkStar
Deze CD draaide mijn moeder GRIJS...!

Father McKenzie
Ik vind aan die Rene Fröbel ook niets, maar mijn moeder is er grote fan van, dat zegt mij veel over 's man's kwaliteit ; muzak voor oma's (met alle respect voor mijn moeder, maar zoals zoveel dames van in de zeventig hebben die van muziek niet zo veel kaas gegeten...).

avatar van Poeha
Waanzinnige stem heeft die gast, helaas zijn lang niet al zijn nummers van hetzelfde laken en pak.