Kenny G - The Collection (1990)

Label: Arista

met Michael Bolton

5. Midnight Motion
  6. Against Doctor's Orders
  7. Going Home
  8. What Does It Take (To Win Your Love)

met Ellis Hall

13. You Make Me Believe

met Claytoven Richardson

14. Let Go
0,5
Als dit geen liftmuziek is dan weet ik het ook niet meer !
Laten we dan wel één ding hopen: mocht ik dan ooit vast komen te zitten in die lift, laat de muziekinstallatie het dan ook begeven hebben

avatar van Gert P
Met jouw muzieksmaak kan je dit ook niet mooi vinden.
Daar zouden er van mij ook veel 0.5 krijgen.

Blij dat hij zo hoog gewaardeerd wordt.

avatar van Lamontagne
aERodynamIC schreef:
Als dit geen liftmuziek is dan weet ik het ook niet meer !

Je bericht is 4 jaar oud misschien ben je wijzer geworden, maar als crew member mag je verwachten dat ie wat slimmer is maar ik hoop dat je na 4 jaar eindelijk zelf door hebt hoe het in z´n werk gaat.

Als dit je muziek niet is laat lekker gaan maar ga niet bij 3 of meer albums je walging blijken als dat zo gaat dan kan ik behoorlijk te keer gaan, om te beginnen bij Frans Bauer etc.

Ik kan ook niet alles bekoren van deze man maar er zitten een paar mooie muzikale stukken bij.

0,5
Lamontagne schreef:

a) ik kan het niet laten gaan als ik een partner heb die dit heel, maar dan ook echt heel veel draaide
b) ik heb alleen gestemd op de albums die hier in huis staan en die ik dus helaas door en door ken (dus geen compleet oeuvre naar beneden stem-gedrag; ik sta op deze site ook niet als zodanig bekend)
c) ik stem op alle albums die ik ken (en er is nu eenmaal de mogelijkheid om 0,5 uit te delen)
d) na die 4 jaar blijft mijn beoordeling staan
e) ik begrijp je bericht niet goed gezien je waardering voor een aantal Celine Dion-albums die je ook gewoon uit in zeer lage beoordelingen: wat is het verschil?

avatar van Lamontagne
Wat je zegt betreffende Celine Dion heb jij misschien wel een punt.
Alleen het is wel zo dat ik de vroegere Celine Dion echt goed vond
de latere vanaf het echte grote succes na het album Deux heeft ze echt uitverkoop gehouden in de vorm van alles wat ik aanraak is toch al goud. Maar mijn vrouw heeft al die albums en ik draai als ik het niet laten kan toch het liefst Colour of my love en Deux maar ik vind het onzin om een 0,5 te geven voor die slechte albums omdat er altijd wel een paar mooie nummers bijzitten.

Maar dit genre is niet mijn favo, ik hou toch meer van blues en rock dus ik ga me hier verder helemaal niet druk om maken en zet liever een lekker funky nummer op zoals van jou nr. 1 positie Forever in my life.

Deze muziek van Kenny G. is geschikt tijdens de late uurtjes of als ik lekker aan het tafelen ben maar wil ik echt genieten dan komt er toch wat anders in

Zij het niet dat het album Breathless voor mij wel een klassieker is gebleven na al die jaren