Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park (2004)

Label: Warner Bros.

1. Intro (3:55)
  2. Can't Stop (5:13)
  3. Around the World (4:12)
  4. Scar Tissue (4:08)
  5. By the Way (5:20)
  6. Fortune Faded (3:28)
  7. I Feel Love (1:28)
  8. Otherside (4:34)
  9. Easily (5:00)
  10. Universally Speaking (4:16)
  11. Get on Top (4:06)
  12. Brandy (3:34)
  13. Don't Forget Me (5:22)
  14. Rolling Sly Stone (5:06)
  15. Throw Away Your Television (7:30)
  16. Leverage of Space (3:29)
  17. Purple Stain (4:16)
  18. The Zephyr Song (7:04)
  19. Californication (5:26)
  20. Right on Time (3:54)
  21. Parallel Universe (5:37)
  22. Drum Homage Medley (1:29)
  23. Under the Bridge (4:54)
  24. Black Cross (3:30)
  25. Flea’s Trumpet Treated by John (3:28)
  26. Give It Away (13:17)
D-ark
aardig live album van een zeer aardige band.

Nummer 7 is het beste nummer op deze plaat

tuktak
slane castle is een van de beste live dvd's die ik ken. fenomemaal. en het weer en het steeds donkerder worden heeft ook wel iets extra's daarbij. live in hyde park is wel goed, maar toch een stuk minder dan slane castle. ze spelen net iets matter, maar ook het geluid is matter. en dat is jammer. de peppers zijn nl de beste grote liveband die ik ken.

avatar van Leonard91
tuktak schreef:

Amen!

avatar van Reint
BenzW202 schreef:
Nummer 7 is het beste nummer op deze plaat

Het is voor mij in ieder geval het leukste nummer om naar te kijken op deze/luisteren deze dvd/plaat. Een van de weinige verassingen.

avatar van BenZet
Leuke plaat, maar verveeld snel. Misschein dvd een keertje bekijken...?

avatar van Sybrand
Hier is geen dvd van.

En Live In Hyde Park is beter dan Slane Castle. Hier staan meer interessante nummers op en dit is minder een simpele collectie van hits.

avatar van RensZ
Ik vind Live In Hyde Park ook beter als Slane Castle.

Op dit concert worden niet de bekendste nummers gespeeld, hier worden er meer solo's ingegooid wie werkelijk waar gewoon fantastisch zijn!

De jam achter By The Way, heerlijk.

De solo's bij Otherside, de solo's bij Parallel Universe.

En natuurlijk de geweldige b-side Rolling Sly Stone.

I love this album!

avatar van Hendrix4live
Ik ben al heel lang naar dit album op zoek. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen waar jullie dat album vandaan hebben gehaald.

avatar van Hendrix4live
geweldig album trouwens. Rolling Sly Stone, Brandy, Leverage of Space, Don't Forget Me en Can't Stop vind ik de beste van de plaat (beluisterd via Youtube).

Je kan dit album 'gewoon' kopen via Amazon Uk. Net gedaan zelfs voor weinig geld.

Oke, thanx.

avatar van fatshark
Een van de beste live concerts vd Peppers!!!

avatar van Funky Bookie
De Peppers waren een energieke live band. Die energie vind ik inmiddels wat uitgedoofd. Natuurlijk zijn de nummers prima, maar ouder worden zonder een negatief effect op hun performance is lastig. Vooral Kiedis heeft hier m.i. veel last van.