Invizzibl Men - The Unveiling (2008)

Label: Green Street

1. Introcutlery (The Warm Up)
  2. Futurama

12. Neon Mud
  13. Ten Years Later

met Akile Nuru en Access Immortal

avatar van Rhythm & Poetry
Ik vind deze cd erg rommelig beginnen. Productioneel klinkt het niet lekker en ook de mc's rappen maar wat door elkaar. Pas vanaf de track HipHopPSA wordt dit beter en is er af en toe een lijn te herkennen. Darkroom is een goed nummer en ook Mighty Broady is een aangename track. Maar dit is toch zeker niet hoe het zijn moet. Geef het daarom ook maar 2*.

avatar van Osiris Apis
Zo laag? Ik heb net de video van T-Rex gezien en dat vind ik wel een goed nummer. Is dat een van de weinige lichtpuntjes van het album?
Want de andere video Jimmy Swagger vind ik al een stuk minder.

avatar van Chrisseh
Ik vind Jimmy Swagger juist een vet nummer. Wel een harde sample, iniedergeval, daar houd ik wel van. T-Rex is ook wel een goed nummer. Van wat ik voor de rest heb gehoord zitten er wel harde beats tussen, maar dit is sowieso niet helemaal mijn soort hip-hop.