Esham - Sacrificial Lambz (2008)

1 stem

Label: AKNU

1. Zeitgeist (3:33)
  2. Garbitch (1:51)
  3. 6 Million (1:50)
  4. DSL (1:12)
  5. Unholy Knights (3:34)
  6. Ukillme (3:38)
  7. Sacrificial Lambz (4:05)
  8. No Place on Earth (2:15)
  9. All Pro (1:10)
  10. Waterhose (2:42)
  11. Livin Legend (2:35)
  12. Cant Let Go (3:41)
  13. Stay on Yo Toes (2:16)
  14. Nowimtalkinbout (3:29)
  15. Get Me Down (1:51)
  16. Fuck U (2:09)
  17. Dead Rappers (3:33)
  18. Levies Broke (2:38)
  19. Root of Evil (4:42)
  20. Ant No Telling (1:53)
  21. Don't Give Up (2:45)
  22. Ringtone (3:39)
  23. Fallen Down (3:09)
  24. Mirror Mirror (2:04)
  25. Better Than the Rest (2:41)
  26. Angels and Demons (2:59)
  27. Substance Abuse (3:47)
avatar van Rhythm & Poetry
Dit laat ik in het vervolg toch maar liggen werk van Esham. Ben op tekstueel vlak geen fan van hem maar ook zijn manier van rappen staat mij niet echt aan. Ik schrok ervan toen ik zag hoeveel albums hij al gemaakt heeft en heb even wat meer informatie over hem gezocht (en gevonden.) Dit album duurt te lang voor mij.

avatar van De_Repper
ken deze alleen van de beef met het shadykamp
mss es luisteren als ik verder niets meer te doen heb

avatar van Jorge-E
Als je dat gaat doen raad ik je aan om niet deze maar een ander, vroeger werk van Esham te checken.

Harco
En dan met name Judgement Day [Volume 1] en KKKill the Fetus.

avatar van Jorge-E
Niet echt een goed album. Het is ook een stuk te lang. Er zijn hier en daar wat goeie tracks maar er zijn ook wat barslechte tussen.