Lil' Dap - I.A. Dap (2008)

Label: Babygrande

1. Intro I.A. Dap (1:06)
  2. Watch Me Do (3:18)
  3. World Peace (2:50)
  4. Get It (2:51)
  5. Rasta (3:03)
  6. Hey Miss Skit (1:23)
  7. Baby Momma Drama (4:17)

met Black Don, Kai Bee en Eric Third

8. Son 4 Reason (2:25)

met Guru

9. In My Lifetime (3:56)
  10. GHG Skit (0:40)
  11. Long Way from BK (3:16)
  12. Real Group Home (4:00)
  13. Security Deposit (3:05)

met Twin Gambino en Big Noyd

14. One Hand Watch Next (2:42)
  15. Tha Real (3:32)
  16. Outro Skit (1:30)
avatar van JLjuju
Ik hoop dat ie wat beter is geworden dan vroeger...

Iemand een link met voorproefjes en/of het hele album?

Relax
Hij rapte vroeger wel alsof hij net klaar was met huilen.

avatar van Rhythm & Poetry
Hij krijgt echt wel redelijke producties daar ligt het niet aan. Ze zijn wel niet zo hoogstaand als die van Group Home maar ze zijn best wel oké. Producties op de nummers Whatch Me Do, Rasta & Long Way From BK bijvoorbeeld zijn erg aangenaam. Maar de beste man kan gewoon niet rappen. Zijn flow is hier niet te bekennen en tekstueel boeit hij geen moment.

avatar van JLjuju
Flow idd niet optimaal... Tekstueel ook niet, hij's een beetje verbeterd.. maar niet echt verassend..
Chille tracks staan er wel op (Rasta, Baby Momma Drama, Son 4 Reason, Real Group Home (ondaks de nog steeds verschrikkelijke Melachi), Security Deposit, One Hands Washes The Next). Maar ook een paar mindere... Al met al een 3*, kan nog een 3,5 worden omdat het anders is dan de meeste albums rond deze tijd..