LeAnn Rimes - Sittin' on Top of the World (1998)

Country / Pop
Label: Curb

1. Commitment (4:37)
  2. Looking Through Your Eyes (4:05)
  3. Undeniable (3:45)
  4. Feels Like Home (4:32)
  5. Surrender (4:08)
  6. These Arms of Mine (2:58)
  7. Nothin' New Under the Moon (3:31)
  8. When Am I Gonna Get over You (3:28)
  9. Rock Me (3:43)
  10. More Than Anyone Deserves (4:22)
  11. Insensitive (4:19)
  12. All the Lovin' and Hurtin' (3:57)
  13. Sittin' on Top of the World (4:14)
  14. The Heart Never Forgets (3:52)
  15. Purple Rain (4:55)
1,0
Kon dat mens niet met d'r poten van Purple Rain afblijven ?
Wat een afgrijselijke versie is dit zeg. Ook de rest van de cd maakt het er niet veel beter op. Zwijmel-country van de bovenste plank.

avatar van Angelo
LeAnn Rimes was echt mijn favoriete zangeres zo'n tien jaar geleden. Deze CD heb ik ook echt vaak gedraait. Haar versie van 'Purple rain' vind ik helemaal niet zo slecht eigenlijk. Oké, het is geen Prince, maar slecht durf ik het niet te noemen.

Ook het openingsnummer 'Commitment' vond ik toen een erg fijn liedje. Op mijn versie van dit album stond ook nog 'How do I live', en tja, die kennen we allemaal nog. Ben normaal niet zo'n fan van die cliché ballads maar vond dit nummer altijd wel redelijk goed in elkaar steken. Andere nummers als 'These arms of mine', 'The heart never forgets' en 'Sittin' on top of the world' vond ik ook nog wel redelijk.

Tien jaar geleden had ik dit album waarschijnlijk vier á vijf sterren gegeven; nu kom ik niet hoger dan twee en een half.