Eros Ramazzotti - Cuori Agitati (1985)

Italiƫ
Label: BMG

1. Cuori Agitati (3:00)
  2. Respiro Nel Blu (3:00)
  3. Buongiorno Bambina (3:00)
  4. Ora (3:00)
  5. Volare Navigare Camminare (3:00)
  6. Una Storia Importante (3:00)
  7. Quando L'Amore (4:00)
  8. Dritto Per Quell'Unica Via (4:00)
  9. Libertà Libertà (4:00)
  10. Terra Promessa * (4:00)
Super CD niets meer over te zeggen

avatar van Madonna
In mijn tienerjaren echt gaaaar gedraaid. Had het bandje gekregen toen. En later moest het bandje vaak worden gekopieerd voor vriendinnetjes die Eros ook begonnen te ontdekken.

-3.5- (pure nostalgie)

avatar van edje1969
Prachtdebuut. Beste nummers zijn Una Storia Importante en Terra Promessa (vakkundig door Borsato om zeep geholpen). Ora en Liberta Liberta zijn heel mooi en sfeervol en Cuori Agitati, Buongiorno Bambina en Quando L'amore lekkere popnummers.

Groot liefhebber van de man zijn geluid. Dit album is aardig, maar als dit het 1e album was wat ik ooit gehoord had, weet ik niet zeker of ik verder was gaan luisteren later.

Gelukkig is dat niet gebeurd. Una Storia Importante is erg mooi!