Mark Farina - Fabric 40 (2008)

Dance
Label: Fabric

1. Giom - Together (3:43)
  2. Chuck Love - Yellow Truth [Atnarko Mix] (3:31)
  3. JT Donaldson en Uneaq - Why Not Rock? (4:05)
  4. Ricardo Rae - Lead the Way (3:01)
  5. John Larner en Slater Hogan - Gettin' Ready (3:16)
  6. Inland Knights - Where Ya At? (2:30)
  7. Homero Espinosa - Got This Feeling [LNS Disco Dub] (4:17)
  8. Alexander East - Believe en Me (3:01)
  9. Frank Solano - The Blues Line [Tommy Largo Remix] (4:47)
  10. Kris G - Feel My Love [Bobby Valentine Remix] (4:01)
  11. Non Believers - Stasera (3:16)
  12. Johnny Fiasco - Last Word (4:01)
  13. Mood II Swing - Closer [Oliver Desmet & Fred Everything Mix] (3:16)
  14. James Curd - Pick Up What I'm Putting Down (4:21)
  15. Rylan White - There Goes the Neighbourhood (2:08)

met Olly Brunton

16. Lawnchair Generals - Broke Acid (4:21)
  17. Jeremy Joshua - Make Dat Shit [Derrick Carter Mix] (3:01)
  18. DJ Sneak - Mumbler (3:01)
  19. Prztz - Brutality (3:16)
  20. Das Shibuya [Cheeba Mix] (3:46)
  21. King Kooba - Hoose Music (3:15)
tuktak
nu ik toch fabric mixjes aan het afzeiken ben ( ), en zag dat hier nog geen reactie bij stond, wil ik nog wel een positieve reactie kwijt over deze plaat.
mark farina is natuurlijk een halve levende legende, detroit house is zijn middle name zegmaar. dat hoor je dan ook helemaal in deze mix terug. soulvolle, jazzy tracks met van die typische herkenbare vocalen, alles in een prachtige relaxte housebrei gemixed.
geen release voor de gemiddelde hollander, want kauwgomballenhouse zal je hierop niet aantreffen.

Zwakke release van Farina. In geen enkel opzicht te vergelijken met het briljante "Seasons One" of "SFSessions". Mark Farina's ouwe mixtapes zijn vaak geniale meesterwerkjes, dit is rotzooi!

tuktak
hallo gemiddelde hollander

Poa
manu d. schreef:
dit is rotzooi!

Tja, ik kan me juist moeilijk voorstellen hoe iemand dit níet leuk kan vinden. Op het eerste gehoor misschien iets te laidback/vrijblijvend bij momenten, maar langzaam komt deze warme mix tot leven. Subtiele opbouw ook. Een licht swingende climax tegen het einde, waarna het gas weer wat terug wordt genomen.

Poa
Nog maar een halfje erbij. Dit is house van de bovenste plank

avatar van -SprayIt-
Hele dikke, stabiele 4* voor deze plaat. Voetjes van de vloer, gegarandeerd! Heerlijk.