Tony Stone - The Creation (2008)

Label: Goon Trax

1. We Made It
  2. Tapestry
  3. Goodness

met Braille

4. Round and Round (Mr. Law)
  5. D.I.C.E.

13. Miss O Ginny Part Two

met Verses

14. I'm Out

avatar van jelmer19
Tony Stone heeft onder andere tracks geproduceerd voor Braille maar komt nu met een eigen album. Ik kan em nog nergens vinden maar dit nummertje is best leuk!
Hij is net zoals Braille een gospelrapper dus op dit album kun je voornamelijk teksten verwachten gerapt vanuit een christelijk oogpunt..
Als ie nog eens lekt wil ik dit album wel eens proberen!

avatar van Rhythm & Poetry
De overeenkomst met Braille is er, maar Tony STone rapt een stuk rustiger. Geen wonder dat hij eerder dit jaar op een verzamelaar stond met allemaal relaxte nummers. Dit album ligt ook prima in het gehoor, fijne jazzy producties door het gebruik van live-instrumenten of samples hiervan. Tony is een uitstekende lyricist en zijn stem mag er zeker wezen. Sterke bijdrages van Braille en dan heb je eigenlijk geen andere gastartiest meer nodig.

Bij de weg: fraaie cover

avatar van Osiris Apis
Tony Stone produceerde ook een groot aantal tracks op Shades of Grey van Braille.

avatar van jelmer19
Best een leuk plaatje, de producties zijn allemaal dik in orde en Tony Stone doet het zelf qua raps ook zeker niet slecht. Zoals ik al verwachte is het dus echte gospel-rap. Af en toe best eens leuk om te beluisteren!

avatar van Osiris Apis
Round and Round (Mr. Law) is een relaxt nummertje.

Rene1979
Heel de cd is relax. Kan ook niet anders als Goon Trax het uitbrengt.