Portugal. The Man - Censored Colors (2008)

Folk / Rock
Label: Equal Vision

1. Lay Me Back Down (3:50)
  2. Colors (5:03)
  3. And I (5:40)
  4. Salt (4:18)
  5. Created (2:53)
  6. Out and In and In and Out (4:46)
  7. Intermission (1:50)
  8. New Orleans (5:04)
  9. Never Pleased (3:46)
  10. Sit Back and Dream (1:21)
  11. Hard Times (2:35)
  12. Our Times (1:45)
  13. All Mine (3:46)
  14. 1989 (4:12)
  15. Our Way (2:31)
avatar van Montorsi
And I en 1989 zijn weer prachtnummers, voor de rest ook wederom een uitstekend album van de heren waar wat mij betreft veel te weinig aandacht naar uit gaat.

Wauw, pas een paar dagen geleden ontdekt (thanks kindamuzik) en echt een geweldige cd dit zeg.

avatar van muziekobsessie
Op t eerste gehoor wel mooi, je hoort meer van me

avatar van muziekobsessie
helaas, zoals vele net niet goed genoeg. als je de hele plaat hebt gehoord(wat al een prestatie opzich is), hoef je m nooit meer te horen. Het koortje was in de eerste paar nummers wel leuk. Daarna gaat dat zwaar tegenstaan, en uiteindelijk was 't noodzakelijk om de slechte zanger(nep Zack White) te verdoezelen

avatar van coldwarkids
Ik dacht altijd dat Portugal. The Man altijd op Mars Volta leek, qua muziek, maar het is dus totaal anders nu ik het zo hoor.
Wel heel mooi en sfeervol moet ik zeggen.
Salt vind ik tot nu toe de mooiste.

musiccracker
het eerste album dat ik dus hoor van deze heren,heb deze gehoord op luisterpaal 3x ofzo n dan maar gekocht!schitterend gwnweg 4*

Dean F. Abbot
het eerste album "Waiter: Your vultures!" is echt veel beter dan deze!

JustaRascal
Na het optreden in Rotown ben ik wat meer overtuigd, de eerste helft is heel mooi, de tweede wat minder.

Eerste album wat ik hoor van hun... Een aantal nummers zitten zo mooi in elkaar dat ik denk dat het om een nummer gaat. Toch wel weer de verrassing van deze maand.

avatar van Norbert
kan toch minder boeien dan Waiter. Waar deze plaat sterk begint lijkt hij toch langzamerhand steeds meer af te zwakken. Het lijkt mij alsof ze wat minder inspiratie hadden dan op eerdergenoemde plaat. Op zich niet geheel onbegrijpelijk aangezien ze in een flink tempo platen uitbrengen.

avatar van muziekobsessie
ongelofelijk dat dit op metropolis staat, terwijl er zo ongelofelijk veel moois is. Wat dacht ie van "Lost in the trees" of Charlie Winston bijvoorbeeld. dat zijn echt veelbelovende namen. wedden dat iedereen portugal, the man over 5 jaar helemaal vergeten is...

muziekobsessie schreef:

Is goed man, doen we!

freakyy schreef:

Is goed man, doen we!

oke dan en heb je de nieuwe Jerry fish & the mudbug club-the beautiful untrue al gehoord. 10000x beter dan Portugal, the man waar de hele plaat door het zelfde truukje wordt toegepast. helaas is ditzelfde in de jaren 60/70 al beter gedaan in de Brazieliaanse hoek door Jorge benjor en vooral Milton Nascimento(clube da esquina letterlijk delen gekopieerd). doe je huiswerk man..

JdW
Goed album. Er zitten een paar echte parels tussen. Over de gehele linie geen vier* aangezien het aan het einde wat inkakt.

avatar van Norrage
Voor mij een van de beste albums allertijden, fantastisch album. Nummers die in elkaar overlopen, een enorme veelzijdigheid en een echt heerlijk conceptalbum. Fantastisch!