Apocalyptica - Reflections (2003)

Finland
Label: Island

1. Prologue (Apprehension) (2:32)
  2. No Education (3:41)
  3. Faraway (5:09)
  4. Somewhere Around Nothing (4:57)
  5. Drive (3:54)
  6. Cohkka (2:29)
  7. Conclusion (3:40)
  8. Resurrection (6:07)
  9. Heat (2:12)
  10. Cortége (3:58)
  11. Pandemonium (2:59)
  12. Toreador II (2:57)
  13. Epilogue (Relief) (4:01)
MUS
Faraway is een geweldig nummer!

onwijs album en vooral het nummer: Somewhere around nothing

avatar van ricardo
Geweldig instrumentaal album van deze band vind ik.Je kunt de Metallica invloeden er af en toe duidelijk in horen.En een flinke scheut klassieke en volk muziek erin en je krijgt een album als dit.Geweldig genieten dit soort muziek op zijn tijd vind ik.

Akron777
De cello is al zeer lange tijd een van mijn favoriete instrumenten geweest. Dus deze plaat zit zeker weten goed. Fijn dat ze er een drum onderdoor hebben gegooid, dat maakt het allemaal iets sneller en fijner voor het oor. Somewhere Around Nothing blijft een fantastische compositie. Wel jammer dat de meeste nummers zo vreselijk lang duren, met zo'n opzet zou ik juist de voorkeur geven aan langere nummers. 4,5*

ElsenaarMetal
far away is inderdaad wel onwijs mooi!

avatar van Spock2011
Dit is mijn favoriet van Apocalyptica. Alleen al doordat de muziek een voor een prachtig klinkt. Het rauwe van de eerste albums wordt vervangen door een verser cello-geluid. En de toevoeging van de drums is meer dan welkom, dat is iets waar ik me bij de vroege Apocalyptica aan stoorde.