Meshell Ndegeocello - Comfort Woman (2003)

R&B / Soul
Label: Maverick

1. Love Song #1 (4:04)
  2. Come Smoke My Herb (3:52)
  3. Andromeda & the Milky Way (4:28)
  4. Love Song #2 (3:47)
  5. Body (3:42)
  6. Liliquoi Moon (4:41)
  7. Love Song #3 (4:32)
  8. Fellowship (3:14)
  9. Good Intentions (3:48)
  10. Thankful (3:24)
Nicci
Me'shell lijkt niet echt 'door te breken'. Terwijl ze een vrij sterke muzikant is. Live is ze op haar best, maar studio valt er ok het een en ander te genieten. Waaronder deze. Mooi loom album. Zelden gaat de turbo erop.
R&B is een wat te 'smalle' omschrijving van haar muziek. Ze begeeft zich net zo makkelijk in Jazz, Rock en Soul.

avatar van Reijersen
Een weerga van stijlen op dit album: jazz, funk, hiphop, R&B en soul komen onder andere voorbij. Me'Shell is een erg herkenbare artieste met een totaal eigen sound.

avatar van kemm
Dit is zo'n album waar ik echt van kan genieten. Opzetten en 40 minuten weg van de wereld. De dreamy vocalen, spacey bassen, laidback grooves...
Mmmm, ik krijg bijna goesting om 5 sterren te geven.