Peter Frampton - Frampton (1975)

Label: A&M

1. Day's Dawning (3:55)
  2. Show Me the Way (4:05)
  3. One More Time (3:21)
  4. The Crying Clown (4:05)
  5. Fanfare (3:29)
  6. Nowhere's Too Far (For My Baby) (4:18)
  7. Nassau / Baby, I Love Your Way (5:51)
  8. Apple of Your Eye (3:43)
  9. Penny for Your Thoughts (1:22)
  10. (I'll Give You) Money (4:35)
avatar van oruiz
YouTube - peter frampton- show me the way ha dit is kenker geniaal. De man met de stem als een gitaar. Genieten hier hoor.

Kingsnake
Essentiele softrock plaat. Lekkere solo's. Goede stem en nummers die nog steeds wel op de radio verschijnen.

Frampton was een tieneridool. Maar wel een met echt talent.

avatar van TerryA
1,5
foutje .. ik gaf het een 2 hier op MuMe maar een zogenaamde 4 uit 10 is eigenlijk te veel voor deze album - zie mijn andere opmerking vandaag op zijn live album

Peter Frampton - Frampton Comes Alive! (1976)

Kingsnake
TerryA schreef:

Peter Frampton - Frampton Comes Alive! (1976)

Je komt nogal negatief over

Zo slecht is Frampton toch weer niet?
Lekkere middle-of-the-road FM-rock (Foreigner, Toto, Journey, Eagles etc.)

avatar van TerryA
1,5
Kingsnake schreef:

Je komt nogal negatief over

Zo slecht is Frampton toch weer niet?
Lekkere middle-of-the-road FM-rock (Foreigner, Toto, Journey, Eagles etc.)

precies de rede dat hij zo slecht werd! mid jaren 70 was dit acceptabel en was hij zelfs best goed ijn wat hij toen deed, maar toen veranderde de hele music scene en dit sort muziek was niet meer nodig op dezelfde manier dat toen ze de vliegtuig hadden uitgevonden hoefde je niet overal met de boat mee om ergens anders te komen

voor verder uitleg zie dan mijn opmerking van 19 augustus 2009, 13:06 uur bij de voorgenoemde live album ...