Boegies - Wij Zijn Zwijn (1984)

Punk
Label: Top Hole

1. I'm Afraid That Punk Has Died (1:28)
  2. Feest in de Stal (1:43)
  3. Fucking Funk (1:33)
  4. Viva Russia Viva Wodka (1:04)
  5. Land of Free Beer and Chicken (1:37)
  6. Zoeplap (1:29)
  7. A-sociaal 81 (1:34)
  8. DOMO (1:36)
  9. Lallend Ten Onder (1:41)
  10. Mien Schoefmaat Is Vot (1:11)
  11. Het Lopende Handje op D3 (1:45)
  12. Jedna Pivo (1:14)
  13. Bububoegies (2:12)
  14. In de Barmoeder (1:15)
  15. Bottoms Up (1:05)
  16. Platakos (1:32)
  17. Jemmerbrent (1:06)
  18. A.A. (1:34)
  19. Saturday-night (1:08)
  20. Anoeminespaaske (1:36)
  21. Fleisch (1:20)
  22. Wij Zijn Zwijn (1:21)
  23. Burst (1:05)
  24. 'T Hevelsetje (2:38)
  25. Cafeetje Vos (1:09)
  26. F.U.C.K. (1:04)
  27. Floorpizza (1:50)
  28. Kuur Geheel Afmaken (1:25)
  29. Elke Punk Viert Ook Kerstfeest (1:43)
avatar van lebowski
Deze ontbrak nog op MuMe, heb in de jaren tachtig veel erg goede feestjes gehad met deze jongens, in Vera ging geheid het dak eraf! Twee nummers boven de 2 minuten, zo hoort het! En uiteraard ontroering in de slottrack

avatar van platedraaier
leuk dat je deze er op hebt gezet. Ik ben al een tijdje op zoek naar de andere hoezen, maar ik kan ze nog nergens op het net vinden.
Dit is voor zover ik weet de debuut lp van de Boegies.
Erg leuke en gezellige pretpunk uit Groningen.
En net als bij Lebowski, ook hier vlak onder Amsterdam was het elk jaar wel een keer feest met de Boegies in het plaatselijke O.J.C. Met als hoogtepunt "Lallend ten Onder" en "Wij Zijn Zwijn"
Hoewel eigenlijk elk nummer garant staat voor een portie "pogo" waar je U tegen zegt.

platedraaier schreef:

Zwijnen bij Candlelight is inmiddels ook toegevoegd, ontbreekt er nog voor jouw gevoel?

avatar van platedraaier
Ik mis "Parels voor de Zwijnen". een gele lp met o.a. "Mèh" en "Mooie Boom".
En een erg leuk nummer over eten uit de muur.

avatar van lebowski
Ach natuurlijk, daar kan ik geen goed beeld van vinden.
I'm on it!