Antennas to Heaven - The Line Between Myth and Reality Has Always Been in Finland (2006)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Funnier with a Plank (4:40)
  2. Redlight (3:30)
  3. Twisted Innards (3:32)
  4. Mallows (3:24)
  5. The Wall's End (3:48)
  6. The Dicing (2:02)
  7. Hunting (6:58)
  8. A Good Boy (2:46)
  9. This Bloody Tarkhovsky Film (3:44)
  10. Big Trev (4:06)
  11. Which Animal Is Most Untrustworthy? (3:24)
avatar van Joy4ever
Naast de geniale bandnaam en albumtitel is dit ook nog eens geniale muziek. Betreft een tweemansformatie, de één schrijft de teksten en de ander spreekt ze in en zorgt voor de muzikale aankleding. Een heel bijzondere luistervaring dit album. Er wordt een heel verhaal verteld en dat levert tezamen met de prachtig stemmige instrumentale progrock een indrukwekkend album op.

Sietse
meer referenties naar Godspeed you black emperor dan alleen de band naam?

avatar van The Scientist
Dat vroeg ik me ook al af toen ik de naam zag

flebbie
Schandalig jatwerk.

avatar van Joy4ever
Beter goed gejat dan slecht nagedaan is het toch? Prachtig album heren. Ik vind dit niet echt vergelijkbaar met GYBE, het is iets op zichzelf staands. Give it a try zou ik zeggen!

flebbie
Heb ik al eens gedaan, ze hadden zich aan me opgedrongen op myspace... als ik ergens al een schijthekel aan heb dan zijn het wel bands die mij ongevraagd toevoegen.. Maargoed vanwege de bandnaam heb ik ze toen wel gechecked, vervolgens even een PM gestuurd met mijn ongezouten mening.

0,5* . Dat gaat echt nergens over

DonDijk
Een ieder heeft recht op zijn eigen mening

Maar een 0,5 gaat echt nergens over nee.

klinkt een beetje gejat (de bandnaam dan)