Fluke - Puppy (2003)

Electronic
Label: One Little Indian

1. Snapshot (4:09)
  2. My Spine (7:22)
  3. Another Kind of Blues (4:37)
  4. Hang Tough (5:28)
  5. Switch / Twitch (9:33)
  6. Ykk (6:45)
  7. Expo (5:18)
  8. Electric Blue (6:34)
  9. Baby Pain (5:44)
  10. Nebulus (5:57)
  11. Blue Sky (5:48)
Pastichio Rocker
Het beste album van Fluke. Elk nummer is een topper! Een betere 'comeback' kun je niet wensen als band zijnde. Jammer genoeg heeft zowat elk toonaangevend muziekblad en -site dit meesterlijke album genegeerd... 5 dikke sterren!

avatar van Mimo
Heerlijk, Fluke's beste. Ze hebben sinds een paar maanden ook weer een nieuwe CD uit onder de naam 2 Bit Pie, maar die staat nog niet op de site, heb hem toegevoegd.
Topnummers: Switch/Twitch, Nebulus

Pastichio Rocker
Wist je dat...

De melodie die in de 'Twitch' helft wordt gebruikt origineel afstamt van hun alternative remix van het nummer 'Out of Control' van The Rolling Stones?

avatar van FunkStarr
Ik ken dit niet maar ga het eens proberen en dan kom ik erop terug, ben erg benieuwd geworden...

avatar van FunkStarr
hmz niet slecht maar ook niet erg bijzonder, meesterlijk vind ik het dan ook zeker niet, maar een voldoende scoort het wel. 3*

avatar van Mimo
Blijft toch jammer dat Fluke nooit de erkenning heeft gekregen die het verdient, dit blijft voor mij een van de beste platen van het afgelopen decennium.

avatar van FunkStarr
Duidelijk een groei album. Hoe vaker je luistert hoe beter.

avatar van FunkStarr
In tegenstelling tot de meesten vind ik Switch / Twitch helemaal niet de beste track. Niet slecht maar vind de andere nummers toch leuker, behalve Blue Sky dan, de enige wat vervelende track. Past er ook niet echt bij vind ik, het neigt zowat naar gospel. Verder echt een album dat vooral groeit na meerdere luisterbeurten. Een aanrader voor fans van de oudere 90's electronic.