Ace Hood - Gutta (2008)

Label: We the Best

1. I Don't Give a Fuck (2:54)
  2. Can't Stop (3:43)

met Trey Songz

8. Fed Bound (4:17)
  9. Stressin' (5:07)

met Plies

10. Money Ova Here (2:57)
  11. Can't See Yall (3:44)

met Brisco

12. Get Him (4:07)
  13. Call Me (3:14)

met Lloyd

14. Ghetto (4:45)

met Dre

15. Top of the World (3:31)
  16. Ride [Remix] (3:56)

met Trey Songz, Juelz Santana en Rick Ross

17. Face Good * (3:37)

met Flo Rida

totale tijdsduur: 1:02:56 (1:06:33)
avatar van Capo Regime
1,5
De Protege van DJ Khaled had wel een lekkere eerste track Cash Flow, tekstueel niets bijzonders, maar toch heeeel catchy. De tweede single met Trey Songz is not my cup of tea. Toch jammer steeds die hysterische khaled die door alles heen schreeuwt.

avatar van Rhythm & Poetry
0,5
Ace Hood komt met de afkraakplaat van het jaar. Zo slecht heb ik het nog niet vaak gehoord of het moet het album van DJ Khaled geweest zijn. Wat is dit een verschrikking. Cliché van begin tot eind. Smerige r&b refreintjes, zogenaamd 'pompende' beats, geschreeuw en vocorders zijn enkele steekwoorden die bij dit album passen. Een kwelling die maar niet op lijkt te houden. Ik heb nog nooit met zoveel moeite een album uitgezeten. Maar nu ik dat heb gedaan heb ik wel het recht om te stemmen . En nu ga ik me vlug injecteren met goede muziek.

Maxmus
De voorkant en artiesten zeggen al genoeg dat je hier niet aan moet beginnen.

avatar van thomzi50
Rhythm & Poetry schreef:
Een kwelling die maar niet op lijkt te houden.

Ik neem dus aan dat de speelduur die hier staat niet klopt?

avatar van MJ_DA_MAN
Nee tuurlijk niet, maar bij ongeveer de helft van de nummers is een tijd aangegeven. Tracklist klopt ook niet, ik ga eens even wat toepassen.

fastpulseboy
hahahah die hoes!!!!
jiskefet had het niet zo kunnen doen!

avatar van Rhythm & Poetry
0,5
Viel me ook al op, ik heb meer tracks moeten beluisteren dan dat hier op staat . Maar heb hem inmiddels al naar de prullenbak verwezen dus precies weet ik het nier meer.

Lekkere meezing album

avatar van 'State Of Mind'
Top of the World vind ik wel goed

avatar van M-Ty
Ik heb persoonlijk toch redelijk van het album genoten, maar een plaat afkraken om iemands mentor (dj khaled) en/of de cover is ook raar...beats zijn hard, onderwerpen zijn misschien niet orgineel maar het is gewoon goed hoor..

Zeertjuh
Top of the world is goed, de rest is wat minder 2,5*

avatar van YouAlreadyKnow
Dit is toch weer zo'n album waarbij je je verstand op nul moet zetten. Gewoon luisteren naar zijn flow, de refreintjes en de beats. Dan kom ik hier toch op 4 sterren uit ook al is het lyricaal niet zo geweldig.