Looptroop Rockers - Good Things (2008)

Zweden
Label: David vs. Goliath

1. Family First (2:44)
  2. The Building (3:33)
  3. Marinate (3:58)
  4. Stains (4:16)

met Mapei

5. Living on a Prayer (2:40)
  6. Rome (4:15)

met Rakaa

12. The Busyness (3:37)
  13. Puzzle (5:08)
avatar van Rhythm & Poetry
Eindelijk weer een album van Looptroop, een formatie die mij in 2002 wist te verbazen met een ijzersterk album. Toen een tijd uit het oog verloren maar nu onder de nieuwe naam (toevoeging) weer ontdekt. En wederom vind ik het ijzersterk, leuke producties veel zomerse invloeden en dat maakt het een gezellig album. Qua refreintjes af en toe wat pop achtig maar wel op een goede manier. Leuke en sterke lyrics die goed gebracht worden. Soms gaan ze nog wel de mist in bijvoorbeeld op het nummer Naïve, door de matige gastbijdrage op de minste productie is het een slechte track.