Svarte Greiner - Penpals Forever (2008)

Alternatieve titel: Penpals Forever (And Ever)

3,75

3. Untitled (8:54)
  4. Untitled (13:59)
31 BERICHTEN
avatar van Tha)Sven

Hoe kan het dat nog niemand deze gehoord heeft ?

Sietse
Wel gehoord, nog niet gestemt.

Heb hem trouwens ook gewoon hier staan.

avatar van hawkins
Voor diegene zonder cassettedeck: deze wordt rond november heruitgegeven op vinyl getiteld: "Penpals Forever and Ever".

En ook de laatste zin in Erik's blog maakt me erg blij:

Expect also some other suprise releases
and fun stuff later this year

ohh, dat is erg mooi.
Ik heb de cassette al wel, maar heb hem toch liever op vinyl (en dan nog met meer muziek erbij ook).

Razor Disk
Ik raak een soort van geobsedeerd door Svarte Greiner. Weer een mooie cover en waarschijnlijk weer prachtige muziek. De kans dat ik nog een Casseterecorder heb is echter klein.

Sietse
komt binnenkort heruitgegeven op vinyl uit, dus lijkt me niet een al te groot probleem

Sietse
niet, althans niet veel meer dan een onregelmatige post op facebook of myspace.
Wel is er zijn eigen label Miasmah, maar ook daar is zeer weinig info terug te vinden.

Die plaat moet je trouwens wel snel bij zijn denk ik zo...volgens mij 300 stuks en Digitalis kennende is daar niet veel meer dan 1 a 2 dagen voor nodig om uit te laten verkopen.

Razor Disk
Oké. Is er een presieze datum dat ie uitkomt?

edit: sorry dat ik het berichtje van de vraag of ie een blog heeft verwijderd heb. Word knetter gek van die iPhone.

geen idee.

avatar van hawkins
Erik heeft mij een tijdje geleden gemeld dat de release uitgesteld is tot de lente en dat het goed mogelijk is dat zijn samenwerking met Xela (split met Keith Fullerton Whitman) nog eerder uitkomt dan deze.

Razor Disk
Sietse, lijkt dit op Knive of Kappe of slaat het z'n eigen weg in?

Sietse
hang er een beetje tussen in.

Nieuwe artwork ziet er schitterend uit: klik

Nieuwe officiële release datum van de reissue op vinyl met drie nieuwe tracks is 31 mei. Daarna volgt ook een cd release op 20 juni.

edit: rare s van penpalS op de hoes

Sietse
ik kijk er wel naar uit. De tape is al wel vrij goed, maar met extra materiaal mogelijk nog wel beter.

hawkins schreef:
Nieuwe artwork ziet er schitterend uit: klik

edit: rare s van penpalS op de hoes

Inderdaad, wonderschone hoes!

avatar van hawkins
reissue ongeveer twee weken uitgesteld

hdk-nl
Achterkant mag er ook zijn, zowel qua hoes als qua muziek van de LP versie. Doet af en toe ook een beetje Lynchiaans aan.

Sietse
de mijne is helaas nog niet binnen...

vandaag eindelijk

Skinny Fists
LP besteld. Na het zeer lastige maar o zo sfeervolle Knive ben ik hier erg beniewd naar.

Sietse
hij is minder lastig dan Knive...
Ik hoop voor je dat je deze nog kunt krijgen echter...zal me niets verbazen als ie al dik op is.

Skinny Fists
Haha, discogs is the place to be.

Skinny Fists
Mag Penpals Forever (and Ever) niet op de site?

Dit is Penpals.

Skinny Fists
Ik bedoel de uitbreiding hierop. Of mag dat niet?

avatar van hawkins
Nee, een reissue maakt het geen ander album. Maar je mag wel eventueel de extra tracks toevoegen en misschien zelfs de hoes veranderen als niemand daar bezwaar aan heeft.

Sietse
Hoes graag zo laten, dit is de hoes van de originele uitgave.

Skinny Fists
Was ook niet van plan iets te veranderen. Vroeg me alleen af of ie erop mog.

Skinny Fists
Vanmorgen eindelijk binnen gekomen. Vanavond in het sfeerische donker luisteren.

avatar van Alucard
Vannacht een heel stuk door de regen (maakt het misschien nog wel spannender ) gewandeld door een stuk buitengebied. Weinig tot geen licht, dan blijf je wel omkijken met deze op je oren.

Skinny Fists
Zo als we van Svarte gewend zijn: bevreemd en erg mooi. Dikke 4 sterren.