Mr. Scruff - Ninja Tuna (2008)

Electronic / Jazz
Label: Ninja Tune

1. Test the Sound (1:41)
  2. Music Takes Me Up (5:28)

met Alice Russell

3. Donkey Ride (5:14)

met Quantic

4. Hairy Bumpercress (6:31)
  5. Whiplash (6:01)
  6. Nice Up the Function (3:56)

met Roots Manuva

7. Bang the Floor (3:43)

met Danny Breaks

8. Get on Down (5:54)
  9. Hold On (5:04)

met Andreya Triana

10. Give Up to Get (6:45)
  11. Kalimba (5:21)
  12. This Way (5:32)

met Pete Simpson

13. Stockport Carnival (5:30)
tuktak
ninja tuna is een sublabeltje van ninja tune, waar alleen mr scruff zijn muziek op uit brengt. geen idee hoe en waarom dit zo is trouwens...

avatar van PaulieWalnuts
Ik vind misschien wel het beste album van Scruff. Waar op de andere albums altijd een paar erg zwakke tracks stonden heb ik het gevoel dat dat bij dit album helemaal niet zo is. Lekker jazzy en goede hiphop beats.

avatar van lauradance
klinkt wel lekker als je een dagje op de bank/ in bed hangt en je zin hebt om tot rust te komen.

avatar van Urbanoetang
Zoals altijd een leuke swingende merge tussen hiphop en jazz. Leuk tussendoor. Kan nog altijd het meest van zijn video's genieten.

Ravenous
Erg lekker album met eigenlijk geen enkele echte misser. Vooral die tweede track doet het altijd lekker, gewoon toffe muziek om mee te chillen.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
gewoon solid album van scruff, vind het wel jammer dat het wat minder jazzy is dan bijv. keep it unreal, maar de gemiddelde kwaliteit van de muziek is wel echt duidelijk verbeterd!

avatar van Ataloona
Ligt dit hele album in de lijn van Kalimba? Want die is echt top

bro
Eerste album dat ik van Meneer Scruff hoor, en dit smaakt naar meer. Chillout beats met wat jazzy kruiden erover, lekker

avatar van Thomas91
Ataloona schreef:
Ligt dit hele album in de lijn van Kalimba? Want die is echt top

Kalimba is wat mij betreft wel een van de hoogtepunten op dit album. De stijl zelf verschilt niet zo heel veel van de rest, maar er staan naar mijn mening helaas wel een paar mindere nummers op. Maar het is zeker de moeite waard.