Cotton Mather - The Big Picture (2001)

Label: Rainbow Quartz

1. Last of the Mohicans (2:14)
  2. Marathon Man (5:46)
  3. Baby Freeze Queen (2:36)
  4. 40 Watt Solution (3:09)
  5. Glory Eyes (3:15)
  6. Monterrey Honey (4:29)
  7. AMPs of Sugarland (2:14)
  8. Panama Slides (3:05)
  9. Pine Box Builder (2:29)
  10. Story of Anna (2:49)
  11. Condo Lights (2:12)
  12. Ramon Finds Waterfalls (3:51)
  13. Waterfalls (1:45)
  14. Running Wolf Advances (1:03)
Sally Can Wait
Lekker album. Moet wel eerlijk zeggen dat ik 'm gekocht heb op advies van Noel Gallagher

avatar van rkdev
Een behoorlijk grote stap terug na het geweldige Kontiki.

avatar van heartofsoul
Hoewel net niet van het niveau van “Kontiki” blijkt de opvolger een zeer fraai album te zijn, vol prachtige liedjes. Ik moest eerst even door de gitaarnoise van bijvoorbeeld “Last of The Mohicans” heenbijten, maar
vervolgens ontvouwt zich een energiek klinkend gitaaralbum met allerlei boeiende liedjes die mij wel eens aan Squeeze deden denken. Even goed luisteren voordat je het gehoorde diskwalificeert - maar dat gebeurt natuurlijk wel vaker.