J-Kwon - Hood Hop (2004)

4. IC IC (4:36)

met St. Lunatics

5. Show Your Ass (4:05)

met Eboni Eyes

6. Musty Interlude I (1:15)
  7. They Ask Me (4:00)
  8. Underwear (4:14)
  9. Welsome to tha Hood (4:00)
  10. U Ain't Gotta Like Me (4:41)

met Big B

11. Musty Interlude II (1:10)
  12. My Enemies (3:22)

met Jermaine Dupri

13. Parking Lot (4:00)
  14. You & Me (4:24)

met Sadiyyah

15. Morning Light (6:33)
Relax
Vaag dat hier geen berichten zijn, maar ik vind dit wel een fatsoenlijk album.
Volgens mij waren hier toch posts ? allemaal verwijderd zeker.
Maaaaaaaar, 3.5 omdat hij skills heeft en de tekst ook fatsoenlijk is, ik vond Tipsy toch echt een macht nummer, ookal was het niet serieus (NIET ALLES HOEFT SERIEUS TE ZIJN MENSEN).
Maar het mooiste nummer van het album blijft #7 They Ask Me, helaas dat dat nummer verkeerd overslaat, als je het refrein hoord hoor je dat de beat voor het refrein te vroeg inkomt waardoor het een beetje uit de maat gaat liggen.

My Enemies is een uitschieter, maar de rest klinkt gewoon allemaal hetzelfde :S sorry maar ik kan er niks aan doen, het is onder de maat, ik heb betere gehoord. Een 2.5. laten we hopen dat zijn volgende beter wordt.

ik blijf bij een 2,5 maar ik moet zeggen dat my enemies, they ask me ic ic, you and me, en morning light wel de ''betere'' tracks zijn... maar ik hoop dat hy they ask me wat meer naar boven haalt.. bij de rest gaat het over hoeren,,

eazyfan
ik had dit album per ongeluk gedownload.ik had de verkeerde link gezet enja,nu heb ik deze site.

tipsy is een goe liedje ,maar de rest is wat minder. kdenk wel na een paar jaar dat je em wel nog eens zal horen en dan mss met een betere album.

They Ask Me (aanrader) als je dit album luistert. En ik vind My Enemies de beste beat.

Relax
They Ask me, klopt, maar als het refrein begind verspringt de beat een beetje wat me erg stoort -_-

Get XXX'D = relax

Konvicted schreef:
Get XXX'D = relax

Tegen mij ?

eazyfan
Ik luister dit album nu eens per ongeluk gedownload, ik had de verkeerde link geplakt Dit wordt vrees ik 1,5*.

avatar van mootje
They ask me is echt een super song tipsy kent iedereen wel maar they ask me is echt de beste van allemaal

avatar van Kos
Kos
Oke, ik durf het bijna niet te zeggen.

heb het nummer regelmatig afgezeken, maar na het sinds kort vrij vaak in de sportschool gehoord te hebben: Tipsy is gewoon een lekkere track! . Fijn baslijntje.

avatar van T.O.
Dat is dat nummer wat een beetje op Grindin' van Clipse lijkt toch?

Harco
Ik heb altijd wel een zwak voor zulke foute nummers, vooral tijdens het uitgaan, ofzo. Dit is er ook zo één.

En T.O., inderdaad, ze hebben beiden diezelfde dubbele roffel.

avatar van KILLERBEE99
Heb dit album op de rommelmarkt gekocht. Voor 50 cent Kende het album al, maar voor die prijs ging het mee

Beste track: They Ask Me

avatar van Shelter
1,0
ik kreeg deze van mijn vriendin omdat ze de naam J-Zone niet kon onthouden
Ik vind het echt een flut album, staat niks goeds op.
Tipsy is zo'n standaard, zware beat/bass met melige saaie tekst erop track.
(Inderdaad heeft het wat weg van Grindin, wat ik wel een goede track vind)

They ask me kan er wellicht nog het meeste mee door, maar nee dit is niets voor mij.