Caamora - She (2008)

Label: Metal Mind

1. Overture (6:12)
  2. The Storm (4:31)
  3. The Veil (4:59)
  4. Covenant of Faith (3:19)
  5. Rescue (5:04)
  15. Cursed (4:51)
  16. Closer (2:57)
  17. Disbelief (1:11)
  18. Murder (4:03)
  19. The Eleventh Hour (5:10)
  20. Resting Place (6:14)
  21. The Sands of Time (4:18)
  22. Embrace the Fire (3:35)
  23. The Night Before (3:55)
  24. The Fire of Life (10:12)
avatar van bonothecat
Project van Clive Nolan, ook bekend van Arena en Pendragon. Het klinkt allemaal wel erg goed, maar het is een hele zit. Ben nu halverwege, en de cd krijgt zeker aftrek omdat hij te lang duurt.

avatar van snarf349
ik kan op het gebied van muziek veel hebben, maar ik heb altijd al een pesthekel aan musicals gehad.

avatar van Brunniepoo
Aardig project maar het geheel wordt redelijk om zeep geholpen door de overdaad. Er zit genoeg variatie in de nummers, alleen hoor je dat na twee uur gewoon niet meer.

avatar van Ayreonfreak
Valt mij echt 100% mee. Ik had het erger verwacht en ben dus ook verrast door de kwaliteit. Cijfer volgt nog, aangezien ik het maar 1 keer heb geluisterd, maar daar zal het niet bij blijven.

avatar van bonothecat
Ayreonfreak schreef:

Belofte maakt schuld Ik zet hem vandaag sinds jaren weer op