Coldplay - Lost! (2008)

Pop / Hip-Hop
Label: Parlophone

1. Lost! (3:55)
  2. Lost? (3:42)
  3. Lost@ [Live at United Center, Chicago] (3:55)
  4. Lost+ (4:16)

met Jay-Z

avatar van vigil
ik dacht dat cd-singles niet mochten... Maar goed niet echt interessant dit, 2 weekjes na deze release komt de nieuwe EP en die lijkt mij veel boeiender.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Het zijn inderdaad allemaal verschillende versies van hetzelfde nummer, maar aangezien Coldplay het zelf dus een EP noemt .

avatar van Lennart_M
HipHop?
Coldplay?

beetje rare combi.....

avatar van vigil
volgens mij is deze versie met Jay Z vandaar hip hop.

avatar van kaztor
Lennart_M schreef:
HipHop?
Coldplay?

beetje rare combi.....

En vooral een zeer slecht idee.

Hoorde het vandaag nl. op de radio...

avatar van lauradance
Lost is best wel een leuk liedje maar niet zo leuk dat ik het een paar keer achter elkaar wil horen in verschillende uitvoeringen.

Demon99
Ik vind Lost ook wel een leuke plaat maar Coldplay kan zeker beter.

((Mijn eerste stem!! ))

avatar van The_CrY
Ik heb de instrumentale Lost- er ook nog bij zitten. Geweldig voor als je zelf de partijen in wil zingen of er één lange solo van wilt maken. De rest is leuk en aardig.

dVTB
Lost is een prima nummer, maar van die versie met Jay-Z krijg ik acute braakneigingen.