Linkin Park - Road to Revolution (2008)

Alternatieve titel: Live at Milton Keynes

Label: Warner Bros.

1. One Step Closer (4:07)
  2. From the Inside (3:24)
  3. No More Sorrow (5:06)
  4. Given Up (3:15)
  5. Lying from You (3:19)
  6. Hands Held High (1:26)
  7. Leave Out All the Rest (3:23)
  8. Numb (3:46)
  9. The Little Things Give You Away (7:19)
  10. Breaking the Habit (4:24)
  11. Shadow of the Day (4:16)
  12. Crawling (4:57)
  13. In the End (3:50)
  14. Pushing Me Away (3:18)
  15. What I've Done (5:01)
  16. Numb / Encore (3:01)

met Jay-Z

17. Jigga What / Faint (5:10)

met Jay-Z

18. Bleed It Out (8:14)
avatar van grayfoxz
weer een live cd. Heb live in texas ook al, en moet zeggen dat ze altijd wel een goede show weggeven. Ook weer met een dvd deze keer dus dat word genieten. Leukkere combinatie van oudere nummers en van het nieuwe album. kan haast niet wachten

avatar van Ephyon
Gaan die nu echt na elk nieuw album dat ze uitbrengen een zij of een live album maken? Diepe zucht, lang leve Hybrid Theory, de rest mag in de vuilbak.

The Deftone
Weer een live-album van ze.. Ik vond Live in Texas best ok, (samen met Hybrid Theory ook het enige wat ik nog van ze kan aanhoren) Maar om nu na 1 studio album uitgebracht te hebben weer met een live album te komen.. Dat slaat nergens op.

Weer een commercieel trucje van ze, wat ze ook wel weer bakken met geld op zal gaan leveren.

clutch
De melkkoe is blijkbaar nog niet genoeg uitgemolken

avatar van savvie11
ik weet niet wat jullie nu lullen maar linkin park is de beste band ter wereld en dit album is dus ook weer geweldig

Ik begrijp hoe je tot die conclusie komt zonder het album eerst te beluisteren

avatar van kaztor

avatar van MJ_DA_MAN
savvie11 schreef:
Zo is het, zeg ze de waarheid !

Deze band is toch een groot stuk jeugdsentiment voor mij.
Er was een tijd dat ook ik ze als de beste band ter wereld beschouwde. Tegenwoordig draai ik er bijna niets meer van en als ik het wel doe, is het met veel skippen. Misschien dat ik deze live registratie eens ga checken, maar momenteel hebben andere albums mijn voorkeur.

avatar van Luky12
Ephyon schreef:

Daar ben ik het zeker niet mee eens!

Hybrid Theory is goed maar de rest is ook super!
Dat bericht is echt bull shit!

clutch

avatar van grayfoxz
Nieuw album nu aan staan. Echt geweldig. precies wat ik van linkin verwacht.
Ze weten er ook altijd een prachtige show van te maken

4 *

avatar van Shinobi
Ik ga hem deze week denk ik ook maar eens aanschaffen. Alleen een beetje jammer dat ze weer een live album uitbrengen, ik had liever een nieuw album gezien. Hopelijk volgend jaar dan maar?

avatar van zwartkijker
"pushing me away" en "no more sorrow" vind ik erg sterk op dit album, veder gewoon leuk album met leuk dvdtje dr bij.
omdat ze nu weer met een live album zijn gekomen en niet met een studio album wordt het een 3,5*

t-h-y-$
Bleed It Out doe ze wel vet

avatar van savvie11
release schreef:
Ik begrijp hoe je tot die conclusie komt zonder het album eerst te beluisteren

WTF ik heb het wel beluisterd en ik vind het een super album

rustig maar. Je hoeft je niet zo druk te maken om wat één persoon zegt.

avatar van Arrie
Die stemmen ook van Savvie11

WTF ik heb het wel beluisterd en ik vind het een super album

Ik reageerde op je bericht van 8 november, toen was het album namelijk nog niet uit (ik weet niet of hij toen al gelekt was, indien wel, mijn excuses).

avatar van Mr. Rock
Niks vergeleken bij Live in Texas. Vooral Chesters zang valt me erg tegen.

avatar van pim556
Met dit livealbum tonen ze aan dat ze live weer beter zijn geworden: vooral de solo's zijn echt meesterlijk! Niet uitgemolken naar mijn mening. Hybrid Theory vind ik het beste album tot nu toe, maar de rest vind ik ook zeker de moeite waard. Ik hoop dat hun nieuwe album weer de kant van hun eerste album toegaat. Grootste pluspunt: de drumsolo van Rob! Grootste minpunt: na het hele concert te hebben beluisterd (tenminste, dat denk je) blijken er 3 nummers te missen die je dan achteraf nog moet beluisteren! erg jammer, toch een 4,5 omdat ik dit nu eenmaal de beste band ooit vind!

avatar van Mr. Rock
pim556 schreef:
vooral de solo's zijn echt meesterlijk!

Zit je wel bij de goede band te posten?

t-h-y-$
pim556 schreef:
vooral de solo's zijn echt meesterlijk! !

Welke solo's?

guess who
moeten ze die crapliedjes met jay-z nu ook al live spelen?

HIGH DEF.
Ik vind wel dat "Jigga What/Faint" met Jay-Z een SUPER einde heeft. KEIHARD =)

avatar van Marsvin
Waarom al die haat, in deze tijden van crisis moeten we juist al die haat verbannen =) en aan de toekomst denken en dus niet discussie voeren over deze band (die af en toe een leuk liedje heeft).

avatar van pim556
t-h-y-$ schreef:

Welke solo's?

Oké, ik kom terug op dat de solo's meesterlijk zijn. Maar ik hoor toch wel degelijk een drumsolo. En er zijn ook enkele variaties op te merken tov de originele versies.

avatar van Guinness1980
Arrie schreef:
Die stemmen ook van Savvie11

Zou ze niet weten dat je tussen 0,5 en 5 ook kunt stemmen

PriestMaiden
Dit live-album ook maar in huis gehaald. Hij is toch minder als Live in Texas. Chester zijn stem klinkt minder hard als vroeger. De nummers met Jay-Z zijn wel goed gebracht.

1,0
Wat me opvalt is de slechte geluidskwaliteit, drums klinken dof en bas klinkt belabberd. Lijkt wel een live demo. Sinds lange tijd eens een "echte" CD gekocht, maar nu al miskoop van het jaar.

avatar van Funky Bookie
Ik vind het een lekkere plaat.
Ik ben altijd weer verbaasd dat Chester het live heel behoorlijk trekt.
De tracks met Jay Z. blijven heel goed.