The Flirts - Greatest Hits (1994)

1 stem

Pop / Dance
Label: Unidisc

1. Passion
  2. Danger
  3. Helpless (You Took My Love)
  4. Calling All Boys
  5. You and Me
  6. New Toy
  7. Jukebox [Don't Put Another Dime) (12" Remix]
  8. We Just Want to Dance
  9. Telephone (Pick Up The)
  10. Boy Crazy
  11. Oriental Boy
  12. Love Reaction
  13. Temptation
  14. Miss You
avatar van PEN15
Deze verzamelaar vind ik matig, want er staan enkel langere uitvoeringen op. Als je van lange uitvoeringen houdt, zet je maar schrap. Passion duurt hier 9 minuten lang en de reguliere versie van You en Me vind ik echt veel beter. Waarom de 12inch mix van You en Me, Waarom nou? De reguliere uitvoering van You and Me is zoveel beter dan deze! Ik vind dit misleiding. Deze cd is getiteld Greatest Hits en niet the 12inch maxi collection!! Toch krijg je een leuke versie van Calling all boys en Oriental Boy die je maar eens gehoord moet hebben.

Ik zou voor een betere verzamelaar gaan, zoals eentje van 2008 dat zo'n 18 reguliere nummers bevat. Het is makkelijk om het overzicht te verliezen in The Flirts plaatjes en het zou me niet verbazen dat er momenteel tientallen verschillende verzamelaartjes van verkrijgbaar zijn.