Macy Gray - The Very Best Of (2004)

R&B
Label: Epic

1. I Try (3:59)
  2. Do Something (4:57)
  3. Still (4:15)
  4. Why Didn't You Call Me (3:14)
  5. I've Committed Murder (4:59)
  6. Sexual Revolution (4:45)
  7. Sweet Baby (3:49)

met Erykah Badu

8. Boo (4:25)
  9. When I See You (3:43)
  10. It Ain't the Money (4:07)

met Pharoahe Monch

11. She Ain't Right for You (4:12)
  12. Love Is Gonna Get You (3:00)
  13. Walk This Way (3:31)
  14. Demons (3:14)

met Fatboy Slim

15. When I See You [Bugz in the Attic Remix] (6:35)
  16. I've Committed Murder [Gang Starr Main Mix] (4:38)

met Mos Def

17. Sexual Revolution [Norman Cook Radio Mix at 128BPM] (3:32)
  18. We Will Rock You * (3:03)
  19. Winter Wonderland * (2:53)
totale tijdsduur: 1:10:55 (1:16:51)
avatar van Justinx
Is best een leuke cd hoor. Er staan goede nummers op met nadruk natuurlijk op Love is Gonna Get Ya, een superheerlijk nummer en ook meteen de themesong van Miss Match. Tja de cd is leuk voor even, maar helaas stond 'ie al vrij verlaten na een paar maanden. Toch jammer...

Wel een goede cd.. maar op een gegeven moment begint haar stem (die het natuurlijk ook heel speciaal maakt) toch een beetje saai te worden.

Nicci
Ik vraag me af waarom er 'the very best of . . .' gemaakt wordt van een dame met 4 CD's.

avatar van Reijersen
Na 3 topcd's kan deze best of natuurlijk niet slecht zijn, want als je het beste van het goede neemt dan kom je tot iets heel erg goeds. Aparte stem, funky soul en erg lekker gewoon.

er staan goede nummers op. zeker. helaas zijn ze niet allemaal geweldig en begint het saai te worden. hij verdwijnt al snel weer terug in mijn cdrek.

Frostyx
Ik mis Time of my Life

avatar van Twinpeaks
Ach Macy ? Wat is er van haar geworden ? Ik vond haar altijd wel lekker dwars met dat raspje in haar stem. Beetje Terence Trent D'Arby had ze in zich , al was die talentvoller. Sexual Revolution en I Try vind ik nog steeds erg sterke nummers. Een heel album is misschien wat teveel van het goede maar echt slechte tracks komen hier ook niet langs. 3 en halve ster.