Hallo Venray - Leather on My Soul (2008)

Label: Excelsior

1. You Lost It (2:23)
  2. Woman (3:23)
  3. Leather on Their Soul (2:34)
  4. Circles (1:39)
  5. Some Boys (3:25)
  6. Right to Know (1:48)
  7. Ira (2:22)
  8. Winner (3:18)
  9. Right Beside (1:57)
  10. Freaky (3:40)
  11. If We Were Alone (4:21)
  12. Why Should I Want You (3:01)
  13. Woman (2:17)
  14. You Lost It (1:43)
  15. If We Were Alone (4:37)
  16. Ira (3:44)
  17. Leather on Their Soul (2:11)
  18. Some Boys (1:55)
  19. Why Should I Want You (3:20)
  20. Winner (2:16)
  21. Right Beside (1:43)
  22. Right to Know (2:23)
  23. Circles (1:38)
  24. Freaky (3:29)
avatar van philtuper
Hallo Venray rules! Al jarenlang een onderschatte band met onderschatte albums. Maar goed, dat vind ik. Zal waarschijnlijk niet ontbreken op mijn eindafrekening. En live vrijwel altijd goed!

avatar van itchy
Eens. Schandalig weinig stemmen voor één van de beste Nederlandse releases van het jaar.

avatar van ðe waan
Deze release is helemaal langs me heen gegaan. Hun "terugkeerplaat" Vegetables & Fruit vond ik erg sterk. Ik ga dus maar eens op zoek naar deze.

avatar van likeahurricane
Ze blijven mooie cds maken. Leather en Some Boys zijn de prijsnummers.
Ook live komen ze nog steeds goed voor de dag en zijn deze nummers nog beter, zie
video's concert dB's.

woordenaar
Nu ze weer gaan touren, krijgen we nu ook een nieuw album?

avatar van philtuper
woordenaar schreef:
Nu ze weer gaan touren, krijgen we nu ook een nieuw album?

Er staat een nieuw album gepland voor dit jaar en volgens mij ook een bijbehorende tour. Kijk er reikhalzend naar uit...