Alan Silvestri - What Lies Beneath (2000)

Score
Label: Varèse Sarabande

1. Main Title (1:12)
  2. Panic Attack (2:59)
  3. Ouija Board (1:15)
  4. You Know (2:41)
  5. Forbidden Fruit (5:33)
  6. I Opened the Door (2:50)
  7. The Getaway (2:46)
  8. Reunited (3:56)
  9. End Credits (6:43)
neo (crew)
Silvestri moest Bernard Herrmann's werk voor Hitchcock films haast wel imiteren: grotde delen van de film waren een hommage.Het chaotische vioolwerk van Psycho is terug te vinden in Silvestri's composities, ook wat elementen van Vertigo komen voorbij.In plaats van zowat exact te kopieren zoals Danny Elfman deed met de remake uit 1998, ging de componist voor een minder zware ''leentje buur spelen'' score en komt er zeer goed mee weg. 4 sterren

avatar van SpaceyKing99
Korte- maar goede muziek!
Het verveeld je geen minuut, en vind de speelduur juist wel perfect! Het meest "geschrikt" om 's nachts te beluisteren!
Wel is 'n 3.5* genoeg, vind ik.