Take That - The Circus (2008)

Label: Polydor

1. The Garden (5:08)
  2. Greatest Day (4:00)
  3. Hello (3:30)
  4. Said It All (4:15)
  5. Julie (3:54)
  6. The Circus (3:34)
  7. How Did It Come to This (3:10)
  8. Up All Night (3:24)
  9. What Is Love (3:28)
  10. You (4:12)
  11. Hold Up a Light (4:28)
  12. Here / She Said (8:00)
  13. Sleepwalking * (3:46)
avatar van Debra
ben benieuwd ..

Geinige cover. Opvallend bijna dezelfde naam als nieuwe album van Britney

Het nieuwe album is echt helemaal geweldig! Het begint al met het mooie nummer The Garden. Alle 4 bandleden zingen in dit nummer dat begint met de mooie stem van Mark. Het is duidelijk dat Mark veel invloed heeft gehad op het geluid van dit album. Vooral het nummer up all night is echt super! Het nummer dat Jason zingt is ook echt heel mooi. Ik denk dat hij deze ook weer met plezier zal zingen. Said it all is ook echt prachtig en de titelsong is weer een mooie ballad van Gary. Ik kan nog uren doorgaan, het is gewoon in het geheel een heeeeeeeeeeeeel mooi album. Well done Take That!

avatar van FunkStar
Heb het album nog niet helemaal gehoord maar het nummer Hello mag er zowiezo zijn. Het doet me zelfs een beetje aan The Beatles denken...

avatar van KKOPPI
mooi album!

avatar van KKOPPI
KKOPPI schreef:

ja, dat zei mijn vader ook over Shine van het vorige album, dat het op de Beatles leek!

Mooi album, erg gevarieerd ook.
Na enkele luisterbeurten wordt het album steeds beter.
Iedereen van Take That neemt meesal in een nr. de leadvocals op zien. Vroeger was het meestal Gary Barlow. 4/5.

avatar van Villableeker
Ik heb het op z'n zachts gezegd niet zo op boybands (als ze al daar nu nog onder vallen), maar dit is echt een sterk album wat inderdaad steeds beter wordt als je er meer naar luisterd.

dribbeltje
Gaaf album én man man.. Gary Barlow was/is én blijft een knappe man!!