Goapele - Even Closer (2002)

Soul
Label: Red Urban

1. Closer (3:49)
  2. Ease Your Mind (3:35)
  3. Got It (3:15)
  4. Romantic (5:37)
  5. Too Much the Same (3:56)
  6. Catch 22 (4:09)
  7. The Daze (3:07)
  8. Things Don't Exist (4:32)
  9. Childhood Drama (3:14)
  10. Salvation (3:43)
  11. Back to You (4:17)
  12. Butterflykisses (3:20)
  13. It Takes More (3:57)
  14. Red, White, & Blues (5:29)
  15. Childhood Drama [Remix] * (3:24)
  16. Got It [Reprise] * (0:41)
avatar van Reijersen
Had eerst haar nieuwste cd en later kreeg ik deze te pakken. Stukken beter als haar 2e cd. Goeie teksten, de muziek is gewoon van goed niveau, alleen het noodzakelijke. Goeie zangeres. 4,5 ster.

Martino
Stukken beter als haar 2e cd??? Juist niet. Dat hoort iedereen toch. Deze cd is stukken minder als haar 2e cd(Change it All). De teksten, de producties, de zang, alles veel minder. 4 sterren

avatar van Reijersen
Deze is wat beter als haar eerte plaat. Had het bij die 2e wel gehoord, ze herhaald daar teveel het kunstje. Deze is nog origineel, anders en af en toe lekker funky.

avatar van principal2000
Ik vind deze ook minder dan haar opvolger. Dit album is mij iets te urban, terwijl de opvolger meer r&b (en dan in de positieve zin) is. Hiermee wil ik niet zeggen dat ik deze slecht vind. Ik kan me voorstellen dat mensen haar opvolger dan weer te gepolijst / zoetsappig vinden klinken.

avatar van T.O.
Heb dit destijds een beetje gemist in de nasleep van de jaren '90 arrenbie, maar de laatste tijd draai ik "Closer" vrij vaak.
Lekker plaatje in de ontspannen hoek van Erykah Badu en India.Arie