Dakota Suite - The End of Trying (2009)

Neoklassiek

14. Second Hand Light
  15. Things We Lost Along the Way
  16. Z-Cars
avatar van essence
Heel verstilde piano-songs met hier en daar een aditionele cello en geluidseffect. Allemaal heel mooi en ontroerend. Maar ook heel sloooow en een ganse plaat is voor mij dat ook iets van het goede teveel. Met mate te nuttigen dus. Maar zeker een aanrader.

avatar van Ronald5150
"The End of Trying" van Dakota Suite is een sfeervolle maar droevig klinkende instrumentale plaat. De instrumentatie is erg sober met slechts een piano en enkele strijkers. Het klinkt daarentegen heel mooi, sereen, rustig en is typisch een plaat om heerlijk op te ontspannen of om tot rust te komen. Dromerige melodieen voeren je mee en zorgen voor de beste remedie voor alle drukte om je heen. Wel een plaat om voor in de stemming te zijn, en ik zal hem dus niet overdadig draaien, maar zo op zijn tijd is dit de hemel op aarde.

avatar van Rarara
wooohow wat een muziek. nix depressief. heerlijk relaxed. ontdekking