Five Elements Music - Kapotte Muziek By (2008)

Rusland
Electronic / Avant-Garde
Label: Moving Furniture

1. Kapotte Muziek By (35:55)

met Frans de Waard en Roel Meelkop

jeko
Muziek van Frans de Waard and Roel Meelkop {Kapotte Muziek) bewerkt door de Russische drone/ambient artiest (s) oftewel Five Elements Music.
Mooi maar niet echt gemakkelijk , in die zin dat je, omdat het één lange track is 'gedwongen' wordt om de bijna 36 minuten geconcentreerd te blijven luisteren wat overigens geen straf is.

Edit: Erg mooi hoesje b.t.w.

Sietse
[s]

(s) is iemand anders, nl. een vriend van [s] waarmee hij Exit in grey vormt

jeko
Ok, de volgende keer zal ik beter research doen

avatar van Tha)Sven
Is het eerder drone/noise of toch drone/ambient ?

Sietse
drone en field recordings.
Geen noise.
Ambient is het misschien iets te abstract voor, maar het is ook niet echt noise als in harde piepgeluiden enzo.
FEM is in pricipe een drone artiest die zich op het randje van Dark Ambient begeeft.