Harrie Jekkers - Yoghurt met Banaan (1988)

Label: Polydor

1. De Hampolka (3:48)
  2. 'T Hek (2:38)
  3. Hoge Hakken, Echte Koffie (3:18)
  4. Ik Droomde Vannacht (1:59)
  5. Koos Werkeloos II (3:11)
  6. Dikkie (4:14)
  7. Een Turk in Haarlem (3:27)
  8. De Baksteen (3:38)
  9. Brief van een Haagse Bijstandsmoeder aan Hare Majesteit (3:32)
  10. Laatste Dag (2:58)
  11. Maandagmorgen (2:56)
  12. Yoghurt Met Banaan (2:44)
avatar van Simon Smith
Dit album is gemaakt in opdracht van de Voedingsbond FNV, dus alle teksten hebben een sociale insteek.
Erg goeie teksten, zoals altijd. De muziek is hier en daar wel erg gedateerd.

avatar van vigil
Simon Smith schreef:
dus alle teksten hebben een sociale insteek.

Daar hadden de teksten bij het Klein Orkest ook al vaak "last" van

Inmiddles al heel oud, maar nog steeds leuk.

De baksteen geweldig!!

vincentcorjanus schreef:
De baksteen geweldig!!

Deze live versie van Klein Orkest is nóg leuker: YouTube - Klein Orkest - De Baksteen (Ans)

Ik ken die versie! leuk!

vincentcorjanus schreef:

Ik ken die versie! leuk!

'Bedankt namens Ans, ook!'

Haha!

'Bedankt namens Ans, ook!'

Haha!

Ik zie nou pas dat ik tegen een dichter, een poëet zit te 'praten'! Ik ben zojuist op jouw site geweest. Het moest vast een hele eer zijn als Frank Boeijen EEN GEDICHT VAN JOU voorleest. Proficiat!
Een heel mooi & leuk gedicht ook! Een grappige 'ontknoping': ik mag geen wens doen...

Dankjewel!

avatar van vigil
En met een gemiddeld cijfer van 4,75 (waarbij hij zelf het gemiddelde naar beneden haalt ) ook nog eens op Boekmeter

vigil schreef: