Enrique Iglesias - Greatest Hits (2008)

Spanje
Label: Interscope

1. Bailamos (3:38)
  2. Away (4:00)

met Sean Garrett

3. Hero (4:24)
  4. Be with You (3:40)
  5. Takin' Back My Love (3:54)

met Ciara

6. Rhythm Divine (3:30)
  7. Do You Know? (The Ping Pong Song) (3:44)
  8. Tired of Being Sorry (4:01)
  9. Escape (3:28)
  10. Could I Have This Kiss Forever? (3:55)

met Whitney Houston

11. Not in Love (3:41)

met Kelis

12. Don't Turn Off the Lights (3:47)
  13. Love to See You Cry (4:07)
  14. Maybe (3:14)
  15. Addicted [Radio Edit] (4:13)
  16. Somebody's Me (4:02)
  17. Can You Hear Me? (3:45)
  18. Push (3:52)

met Lil' Wayne

Prachtige complicatie-cd van deze latin lover Enrique!! Er staan 3 nieuwe songs op: Away, Takin' back my love en Miss you.
Track nr. 18 is een duet met Nadiya, nl. Miss you en niet Push!
Zijn grootste Engelstalige hits verzameld op 1 cd! 4.5/5!

avatar van NewYorkCityLight
Ik heb alle engelstalige CD's van Enrique (+ spaanse Greatest Hits). Deze zal ik dus ook niet aanschaffen, met maar 2 nieuwe nummers. Waarvan ik Away echt ontzettend slecht vind (wat een zeiknummer!). Maar Takin' Back My Love is wel heerlijk.

avatar van kaztor
Op zich vind ik het niet slechter dan de gemiddelde hitparademeuk, maar van z'n accent krijg ik de rillingen over m'n rug!

avatar van Rich_B
Wat een geweldige complicatie cd is dit zeg !!

Heb zelf het album Insomniac van enrique en 1 van de eerste cd's..
En ja de nieuwste liedjes Away & Takin Back My Love zijn zeer goed..
Toch blijf ik Takin Back My Love de beste vinden !!
Met andere woorden weer een goede greatest hits cd afgeleverd van een Top Artiest.

madonnagirl3
Heerlijke compilatie cd, je moet wel van zijn muziek houden. Maar op dit album staan eigenlijk alle nummers die iedereen kent, en meestal ook leuk vind. Dus dit is wel een aanrader..

avatar van Delugny
Ik vind het wel een leuke cd xD En ook leuk dat er 2 nieuwe liedjes op staan!

Ik kies voor een 5.0

avatar van snarf349
Niet te filmen, met deze plaat is mijn vrouw me momenteel behoorlijk op m`n zenuwen aan het werken. Tjonge... wat je allemaal over moet hebben voor de liefde.

avatar van musicfriek
Escape is een prima popnummer, de rest linea recta doorspoelen door het toilet. Wat een inspiratieloze rotzooi is dit zeg.

avatar van LucM
Ik vind het niet slechter dan de doorsnee hitparadepop anno 2008, en zingen kan Enrique Iglesias beslist maar zijn muziek is mij te veilig en te weinig origineel, eigenlijk typisch huisvrouwenmuziek (net als zijn vader bracht).

avatar van Arrie
LucM schreef:
eigenlijk typisch huisvrouwenmuziek

Waar ik nu dus het slachtiffer van ben
M'n moeder heeft namelijk zojuist deze cd opgezet, en het is niet de eerste keer, ze is best wel van fan Enrique. Helaas.

Deze latin zanger heeft een prachtige stem, en prachtige nummers, en deze zijn allemaal verzameld op dit album. Soms zijn de nummers wat nou ja niet zo origineel, en typisch pop, maar het kan er goed mee door. Takin' Back my love, Escape, en Tired of bein' sorry zijn mijn favoriet. Hero en Be with you, zijn minder. Can you hear me ook leuk nummertje..
- Mr.Panda: 3,5

(C) MR.PANDA
Alles wat in dit bericht werd geschreven is alleen maar mijn mening

avatar van NewYorkCityLight
Ik vind het toch een goede complicatie van z'n hits en wil 'm eigenlijk wel aanschaffen maar ik vind het zo'n onzin aangezien ik ze allemaal al op CD heb.

Hoogtepunten : Love To See Your Cry (mijn absolute Enrique favoriet, goede herinneringen aan), Do You Know?, Bailamos en Addicted (Geef mij hier maar de album versie van though).

Deze CD doet het toch nog goed in de Nederlandse CD top100. Ik had min of meer een flop verwacht. (Ondanks de gigantische eerste single flop, want Away is echt een gigantische mega uberflop geweest).
En bij nader inzien vind ik Takin' Back My Love ook maar een zeiknummer (wel een leuke clip natuurlijk, lijkt me heerlijk om zo'n clip te maken, lekker alles kapot smijten), z'n twee nieuwe nummers zijn dus zeiknummers en heel erg vervelend, ik hoop niet dat z'n nieuwe album er ook zo uit gaat zien.

Tsja het is helemaal niet slecht hoor. Hij mag trots zijn op zo'n complicatie.

avatar van Arrie
NewYorkCityLight schreef:
Hij mag trots zijn op zo'n complicatie.

Hij blijft leuk.

avatar van NewYorkCityLight
Ach daar mag ik natuurlijk niet over oordelen maar ik zou het me zomaar voor kunnen stellen .

avatar van NewYorkCityLight
Nieuwe nummer Lost Inside Your Love vind ik wel erg goed (gelukkig die wel!). Komt die op z'n nieuwe CD ofzo?

avatar van Evii x
De meest bekende liedjes van Enrique verzameld op 1 CD? Kan niet zo slecht zijn
En inderdaad, beluisterde het en kon zonder problemen luidkeels beginnen meezingen
Favo's: Bailamos, Takin' Back My Love, Escape

Leuk om te horen!

4.5*

avatar van Evii x

Inderdaad, zeer mooi nummer
Heb gelezen dat die inderdaad op volgende plaat komt

avatar van kaztor
NewYorkCityLight schreef:
Ik vind het toch een goede complicatie van z'n hits.

Ik heb daar niets aan toe te voegen!

avatar van Snakebite
Wanneer je een compilatie koopt, kun je sowieso niet ontgoocheld worden. Wel kun je verrast worden door de mooie samenhang ervan.

Ontgoochelen doet deze dus zeker niet, maar je verrassen, doet de plaat niet. Dit was weliswaar te verwachten van een verzamelplaat van een 'hitparadepaardje'.

Leuk plaatje om tussendoor eens te draaien. Hero blijft het mooiste nummer ervan.

Een welverdiende 4 sterren.

avatar van friday the 13 th
Een goede verzamelaar.

Van zijn Spaans gedoe ben ik niet zo fan, maar nummers zoals "Tired Of Being Sorry" en " Escape" vind ik geweldig. Ook de samenwerking met Kelis vind ik nog steeds goed.

Lekkere album, beter dan wat hij laatst heeft uitgebracht (Euphoria).