Last Days of Humanity - The Sound of Rancid Juices Sloshing Around Your Coffin (1996)

Label: Bones Brigade

1. Born to Murder the World (1:11)
  2. Necrotic Eruption (1:12)
  3. Entangled in Septic Gore (1:01)
  4. Slithered Limbs (2:25)
  5. Cannibalistic Remains (1:21)
  6. Hacked into Red Mush (2:25)
  7. Putrid Mass of Burnt Excrement (1:29)
  8. The Smell of the Dead (0:43)
  9. Rancid Cottered Rectum (1:06)
  10. Bloodsplattered Chainsawslaughter (3:05)
  11. Submassive Obliteration (0:33)
  12. Septic Convulsion (1:40)
  13. The Sound of Rancid Juices (0:18)
  14. Liquidized Disgorgement (0:19)
  15. Putrying Immortality (0:32)
  16. Carnal Tumor (1:00)
  17. Consumed in Gore (3:36)
  18. Drowned in Septic Guts (0:37)
  19. Cadaver Breath (0:38)
  20. Excremental Carnage (0:55)
  21. Malignant Haemorhage (0:42)
  22. Mucopurulent Fleshfeast (0:26)
  23. Rectal Fermentation (2:31)
  24. A Reeking Pile of Septic Brainfluid (1:42)
  25. Disembowelment of Scattered Gastric Pieces (0:22)
  26. Festering Fungus Infection (4:53)
avatar van Sir Odolf III
Deze Goregrind-plaat bevat als hidden track een wel zéér gave versie van Metallica's Nothing Else Matters!!!

avatar van Hemdale
Dit goregrind album heeft wat meer death metal invloeden dan LDoH's nieuwere cd Hymns of Indigestible Suppuration, prima album, vette pitch shifted vocals en coole intro's.

killalot schreef:

Die 'Hymns of...' vind ik eigenlijk ook een stuk vetter, vanwege het zwaardere geluid en de strakke drumpartijen. Wilde ik nog toevoegen, maar ik kon geen geschikt plaatje vinden

avatar van Hemdale

Ben ik met je eens "Hymns of.." is veel vetter, die vocalen zijn ook zo ontiegelijk bruut, maar ik hou ook van death metal dus deze mag er voor mij ook wel zijn.

Er is trouwens ook nog een bandtje (geen idee welke) die een parodie nummer/cd op deze cd gedaan hebben met de titel "The Sound of Orange Juices Sloshing Around Your Coffee". Wel grappig.

Owh en.. "Hymns of.." heb ik een beter plaatje voor gevonden en is toegevoegd.

Thanx !

cortez
Dat bandje heet Gronibard. Uit Frankrijk, ook
op Bones Brigade. Doen wel meer parodieën
op het genre.

Mwa, ben niet zo kapot van deze plaat. Hymns of indigestible supperation is inderdaad een stuk beter