Big Bear - Doin' Thangs (1998)

Label: Tru Game

1. Intro (1:27)
  2. No Lies (4:43)
  3. Doin Thangs (4:29)
  4. Heaven Or Hell (5:03)
  5. Money an Fame (3:46)
  6. Whatcha Workin Wit (4:47)

met Luniz

7. Tha Realist (4:56)

met 11-11 Boys

8. Nowhere to Run (5:03)
  9. Player Hatas (4:28)
  10. Hoes Is Scared (4:28)
  11. All Sides (4:30)

met Mr. No Name en A-Obie

12. Ain't No Love (4:27)
  13. No Matter What (4:33)
  14. No Hope (4:22)

met Suga T en Mr. Spence

15. Chop It Up (5:20)

met Mr. No Name en A-Obie

16. Be Real (4:55)
  17. Outro (1:32)

Maxmus
ken deze dude niet maar zie wel dat dit 1 van de dopeste covers ooit is!

avatar van JLjuju
Prachtig idd.

avatar van VanDeGriend
Berichten gecombineerd

avatar van WeztSide
Niet alleen de slechtste cover ooit, maar ook nog de slechtste titel ooit. "Doin Thangs", kan het nog onspecifieker??

avatar van nuf
nuf
Ik luister hem nu en moet zeggen, het klinkt nog best vet..! Cfijer volgt later

avatar van nuf
nuf
Vette muziek man, die Big Bear heeft een lekkere flow en de beats zijn chill met de bekende hiphop-piepjes hier en daar waar ik fan van ben. Het eerste nummer 'no lies' is wel de vetste.

avatar van Junkie XXL
Jammer dat dit album niet wordt gecheckt door de cover. De cover is echt heel slecht en goedkoop maar de muziek daarentegen is gewoon goed. Big Bear is een goede rapper met een lekkere flow en stem. De teksten zijn niet heel goed maar daar kijk ik wel overheen. De beats zijn ook gewoon goed dus dit is een goed album met een super slechte cover. Jammer dat niemand dit checkt. Een 3.5

avatar van P.O.W.
Echt apart ja, nooit heeft een album dat zo legendarisch is, zo weinig luisterbeurten gehad. Vandaag voor het eerst gechecked vanwege een '98 AOTY Tourny en ik ben echt verbaasd! Dit is echt 100 keer beter en serieuzer dan de cover. Zeker de moeite waard om te checken.

avatar van P.O.W.
Vier sterren, wie had dat gedacht.

avatar van Junkie XXL
Is dit album zo legendarisch dan?

avatar van Harco
Ja, veel mensen lachen dit album uit vanwege de cover.

avatar van maxinator
Ik vind vooral de cover legendarisch. Misschien ga ik het ooit luisteren, maar de muziek zal nooit aan de hoes kunnen tippen denk ik.

avatar van Junkie XXL
Nee als je het zo bekijkt niet nee, maar de muziek is gewoon erg goed alleen het duurt allemaal net iets te lang

avatar van royals
Zo slecht nog niet, maar wel average. Als de muziek slecht was, dan nog 3 sterren voor de cover