Declaime - Astormsacomin (2008)

Label: Ramp (I)

1. Intro
  2. Keep It Moving

met Flying Lotus en Georgia Anne Muldrow

3. Wax

8. Later for You

met Pattie Blingh

9. Interlude 1
  10. Bad Mood Dude

met LMNO en Georgia Anne Muldrow

11. Revelations

met Oh No

16. Alright
  17. Outro
avatar van MJ_DA_MAN
Geen Stones Throw? Dan ook geen Madlib meer, lijkt me.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik weet niet of er Madlib producties op te vinden zijn. Staan wel wat Stones Throw featurings op, dus hij lijkt nog connecties te hebben.

Declaime is er nog niet uit wat hij nou wil maken voor muziek. Gaat hij voor de rap, wordt het soul of gaat hij naarhet spoken word toe. Op dit album is van alles te horen maar ik vind het allemaal half/half. Dat is toch jammer voor iemand die over zo'n mooie stem beschikt. Productioneel vind ik het wel de verachingen waarmaken. Show Me bijvoorbeeld kent een geweldig rauwe beat. Verder zijn de gastbijdrages vaak wel dik in orde. De stem van Georgia Anne Muldrow vind ik bijvoorbeeld erg mooi. Zo is het album deels geslaagd te noemen, maar stelt Declaime toch wat teleur.

bowi01
voor de gene die niet bekend zijn met dudley als mc, moet je toch eens andsoitissaid gaan checken, zo dope!! madlib producties, what you waiting for?

avatar van V.B.
Deze is zo jammer na Expressions en Conversations with Dudley gecheckt te hebben.